Fredrik Edvardsen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 I et intervju med Games On Net gir Jim Mackonochie svar på både når den endelige versjonen av Warthog kommer, og at man allerede har startet arbeidet på den neste maskinen i serien, som kommer til å være en amerikansk fixed wing maskin. Så nå er det bare å sette i gang å spekulere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Holder en knapp på Viper eller Hornet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Både tror, og håper, at det er en Viper selv. Hadde ikke blitt lei meg hvis det var en Hornet heller, men med tanke på at de tidligere (dog for en god stund siden) innrømmet at F-16 var en av de maskinene som de holdt på med, og tilogmed viste et par renders av en F-16 cockpit, så tror jeg det blir en Viper nå. Håper dog ikke det tar like lang tid som det tok\\tar med Warthogen. Bra blir det uansett, Eagle Dynamics er lett kongene av simulatorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Håper febrilsk på at det er Viper'n de jobber med! Ville være morro med en Rhino også, men Viper'n har en spesiell plass i min flygale sjel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Dessuten slipper jeg å kjøpe ny joystick da warthog-stikka er kliss lik F-16 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hvordan er Throttle med tanke på knotter og funksjoner? Mangler den noe der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 F-16 throttle er ganske annerledes, den har vel en del rotary-knotter også. Men vil tro det skal gå greit å mappe alle throttle-funksjonene til Warthog HOTAS'en. Tenkte å alternativt bruke X52-throttlen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg og har sett at den ser ganske annerledes, men den er vel i en klasse for seg selv, og kommer gjerne til å fungere fint uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Noen av karene på ED-forumet hadde visst de gamle bildene som ED postet en gang i tiden liggende. F-16C external model, cokpit close up, cockpit overview og et ACES II. Disse bildene er noen år gamle, så hvis det er snakk om en Viper så ser nok hverken cockpiten eller den utvendige modellen slik ut lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvis det blir Viper'n, så håper jeg noen lager et RNoAF-skin til den, forhåpentligvis av The Beast (Tailnummer 666) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Nytt intervju, denne gang med producer Matt "Wags" Wagner, med noen småhint angående den neste modulen VE: We've heard rumors that the next DCS product will be another fixed wing aircraft. Are you able to offer any other details? Will the product be linked to another official US military simulation product, or completely stand-alone? MW: Yes, our next DCS aircraft will indeed be a very popular U.S. fixed wing aircraft. It is too early to lift the curtain on it, but based on our customers feedback, we are confident there will be a lot of very happy flight simmers. Det er vel ikke så mange "US fixed wing aircraft" som er mer populære enn Viperen, og det er jo også den flest har etterspurt på forumet. Så vi får bare krysse fingrene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 3. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 3. mars 2011 Vel, tror at hvis de tar hensyn til medlemspollen på forumet så blir det ikke F16, men FA-18E super Hornet! Se resultat her: Fra Pollen MVH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Sant nok, men legg merke til at Viper'n glimrer med sitt fravær på den lista. Vil tippe at det hadde vært relativt close mellom Rhino'en og Viper'n om den hadde vært med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Har sett pollen, men jeg tror nok at grunnen til at Super Bugen vant den pollen heller er fordi alle de andre maskinene der er helt utelukket. Systemene i F-22 og F-35 er hemmeligstemplet, og vil nok være det i "the foreseeable future". F-14 er det kun Iran som fortsatt flyr, altså ingen mulighet for militære kontrakter. Og da står man igjen med Super Bugen, som jeg heller ikke tror det er så stor sjanse for, da jeg er ganske sikker på at endel av systemene i den også er hemmeligstemplet... En legacy Hornet hadde vært mye mer realistisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 4. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 4. mars 2011 Det er meget mulig du har helt rett i din vurdering Fredrik, og jeg skulle ikke ha noe i mot at det kom en ny F-16 simulator i Eagle versjon. Super Bug har mange fans pga sitt utseende tror jeg, og det er jo utrolig snasent da, og får mange stemmer pga det. Det er også andre ting som kanskje gir signaler om at du er inne på noe, og det er den detaljerte og nøyaktige ai modellen vi ser i A10 simmen! Det virker som den er kjælt litt ekstra med liksom? Noe som kan tale i mot en versjon av F16 er at det kanskje er mange som enda trives med Falcon 4 og at det kanskje er på tide med noe helt annet? Kan Jump-jeten være en mulighet? (Ville blitt fantastisk om det kom i samme kvalitet som svinet vi har nå!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hmm, ingen dårlig ide, Ernst. Hadde vært skikkelig gøy med en real Harrier-sim, med USMC-varianten. Flyr forresten USMC med Harrier'n enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Ja, USMC flyr fortsatt Harrier, det er vel bare RAF/RN som så langt har valgt å kvitte seg med dem. Du har et godt poeng i at en F-16 modul, forhåpentligvis ville konvertere endel av F4-communityet, Ernst. Hvilket jo betyr flere mynter i kassa for ED, og markedet for eventuelle militære kontrakter er jo enormt med tanke på hvor mange nasjoner som i dag flyr F-16. Ser at endel på ED forumene tror at det er F-15E som er neste mann ut, basert på den fine modellen som ED har slengt inn i Warthog. Personlig tror jeg sjansen er relativt liten for det, hovedsaklig fordi F-15E har et crew på to mann, og jeg tror det kan bli vanskelig å få det til å fungere på en god måte i singleplayer. I multiplayer ville det dog ha vært knall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 7. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 7. mars 2011 Da er første patch 1.1.0.6 for DCS: A-10C Warthog klar til nedlasting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.