Gå til innhold

Nyheter fra Eagle Dynamics!


Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

Både tror, og håper, at det er en Viper selv. Hadde ikke blitt lei meg hvis det var en Hornet heller, men med tanke på at de tidligere (dog for en god stund siden) innrømmet at F-16 var en av de maskinene som de holdt på med, og tilogmed viste et par renders av en F-16 cockpit, så tror jeg det blir en Viper nå.

 

Håper dog ikke det tar like lang tid som det tok\\tar med Warthogen. Bra blir det uansett, Eagle Dynamics er lett kongene av simulatorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt intervju, denne gang med producer Matt "Wags" Wagner, med noen småhint angående den neste modulen ;)

 

VE: We've heard rumors that the next DCS product will be another fixed wing aircraft. Are you able to offer any other details? Will the product be linked to another official US military simulation product, or completely stand-alone?

 

MW: Yes, our next DCS aircraft will indeed be a very popular U.S. fixed wing aircraft. It is too early to lift the curtain on it, but based on our customers feedback, we are confident there will be a lot of very happy flight simmers.

 

Det er vel ikke så mange "US fixed wing aircraft" som er mer populære enn Viperen, og det er jo også den flest har etterspurt på forumet. Så vi får bare krysse fingrene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett pollen, men jeg tror nok at grunnen til at Super Bugen vant den pollen heller er fordi alle de andre maskinene der er helt utelukket.

 

Systemene i F-22 og F-35 er hemmeligstemplet, og vil nok være det i "the foreseeable future". F-14 er det kun Iran som fortsatt flyr, altså ingen mulighet for militære kontrakter. Og da står man igjen med Super Bugen, som jeg heller ikke tror det er så stor sjanse for, da jeg er ganske sikker på at endel av systemene i den også er hemmeligstemplet... En legacy Hornet hadde vært mye mer realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det er meget mulig du har helt rett i din vurdering Fredrik, og jeg skulle ikke ha noe i mot at det kom en ny F-16 simulator i Eagle versjon. Super Bug har mange fans pga sitt utseende tror jeg, og det er jo utrolig snasent da, og får mange stemmer pga det. Det er også andre ting som kanskje gir signaler om at du er inne på noe, og det er den detaljerte og nøyaktige ai modellen vi ser i A10 simmen! Det virker som den er kjælt litt ekstra med liksom? Noe som kan tale i mot en versjon av F16 er at det kanskje er mange som enda trives med Falcon 4 og at det kanskje er på tide med noe helt annet? Kan Jump-jeten være en mulighet? (Ville blitt fantastisk om det kom i samme kvalitet som svinet vi har nå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, USMC flyr fortsatt Harrier, det er vel bare RAF/RN som så langt har valgt å kvitte seg med dem.

 

Du har et godt poeng i at en F-16 modul, forhåpentligvis ville konvertere endel av F4-communityet, Ernst. Hvilket jo betyr flere mynter i kassa for ED, og markedet for eventuelle militære kontrakter er jo enormt med tanke på hvor mange nasjoner som i dag flyr F-16.

 

Ser at endel på ED forumene tror at det er F-15E som er neste mann ut, basert på den fine modellen som ED har slengt inn i Warthog. Personlig tror jeg sjansen er relativt liten for det, hovedsaklig fordi F-15E har et crew på to mann, og jeg tror det kan bli vanskelig å få det til å fungere på en god måte i singleplayer. I multiplayer ville det dog ha vært knall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...