Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 24. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2011 Slenger inn et bilde fra en liten prøvetur. Fantastisk flott flymodell med massevis av simulert funksjonalitet, og mer skal det bli når TAC-PACK snart kommer. Da blir det nok en kule varmt på MP-server'n! Les mer om modellen her: Vertical Reality Simulations ---------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Flott bilde Øystein. Vil tro det kommer til å gå en kule varmt når det blir nedskytinger ja. Da blir det vel å skaffe seg denne også da. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 25. januar 2011 Sabla gjæng, både dere som flyr og VRS :grin: . Har brukt mye energi på å unngå denne herligheten, da jeg frykter for konsekvensene.......?! Men når jeg ser slike bilder, merker jeg at motstanden viskes ut :cry: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er ikke noe å lure på Ernst, tror ikke du kommer til å angre hvis du kjøper den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fytti katta, dette var coolt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fungerer air to air refueling i multiplayer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ooookay, her ser det ut som om jeg muligens må børste støvet av FSX frem til DCS:A10C kommer, tror jeg. Meget pent, dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 25. januar 2011 Ja det funker det meste med den maskinen kan også bruke andre godkjente fueltankers (airborn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nice bilde! Gleder meg til jeg er tilbake i VUSN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.