T F Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Haha, den var god! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ha ha ha! Beste på lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hehehe :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 "Come Fly With Me" er knall, ikke helt på linje med "Little Britain" enda, men det har startet veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har ikke sett little Britain, men jeg syns den serien her var knall! Spent på hvordan det går med Tommy fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Her er en episode til med Tommy [video:youtube] En annen video fra Come Fly With Me [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Klarer ikke å slutte å le av Omar! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Virker som en morsom serie så langt. Jeg har ikke sett little Britain, men jeg syns den serien her var knall! Spent på hvordan det går med Tommy fremover. Vet ikke med deg, men jeg får følelsen av å være på jobb når jeg ser serien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Mer Omar Denne må jeg si jeg lo høyt av! [video:youtube]Qdv20WhjAA8& Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Vet ikke med deg, men jeg får følelsen av å være på jobb når jeg ser serien Du har et poeng der, det var et par av parodiene på pax jeg kjente litt for godt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.