Paulo Fernandes Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Tenkte jeg skulle prøve noe nytt på dette forumet: Siter
Emil Topstad Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Tøft! Min første tanke var, så jeg det jeg så nå.. :grin: Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Med et annet selskap enn det dær, så hadde bildet (annimasjonen) vært noe helt annet Siter
Stian Rolandsen Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Ser Ryanair sparer penger på nye områder nå.... Sikkert en del å spare på å ikke ha Navlights på under cruise :grin: Ellers så er bilde fantastisk. Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Stilig, hvordan klarte du det? Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Dette er langt fra nytt på forumet Paulo, men en like stilig effekt hver gang. Og med et knallflott bilde som dette som utg.pkt. blir jo resultatet veldig bra. Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Dette har jeg ikke sett før, var veldig kult Siter
Paulo Fernandes Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Skrevet 6. januar 2011 Dette er langt fra nytt på forumet Paulo, men en like stilig effekt hver gang. Syns jeg har sett det bli brukt her før faktisk. Men det må være lenge siden! Ja, folkens, har brukt GIF-formatet for å sette sammen flere bilder i ett, dermed et animert bilde. Takk for all feedback! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.