Gå til innhold

Flight1 ATR72-500 FSCrew Demo


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Er så å si blitt helt avhengig av FSCrew sine produkter og dette er siste anskaffelse til meg fra FSCrew :grin:

Anbefales på det sterkeste!

 

Flighten går i fra ENTO til ENHD og landingsforholdene på Karmøy i går 15.des var klart nær minima.

 

Stripa i bunn er det bare å beklage for, har ingen anelse hvorfor den oppstår, men den skal ikke dekke noe siden jeg kjører i FS i windows mode.

 

Del 1, cocpit prep og engine start;

[video:youtube]

 

Del 2, Taxi, takeoff og after takeoff;

[video:youtube]

 

Del 3, Descend, approach og landing checks

[video:youtube]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Starter no2 to ganger ha ha.

 

Riktig det Tom, men første start er i hotel mode, dvs prop brake er på og da går ikke prop rundt. Start nummer to, da releaser jeg prop brake og propell snurrer...hehe

Slik er bare den prosedyren :grin:

Ja, det er kanskje noe i det meste laget med menyer, men du verden så fort en venner seg til dem. FScrew for 737 er den verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FS2Crew synes jeg er med på å skape mer liv i simmen.

 

Spesiellt hvis du bruker "Voice" versjonene som er kommet. Du føler deg ikke så alene i cockpit lenger når du får svar :)

Den beste er voice versjonen hittil er for PMDG J4100.

 

FS2Crew holder på å lage en voiceversjon til PMDG 737 NGX og den ser jeg frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...