Gå til innhold

Mitt livs reise!!!


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

Heisann til alle!!!!

 

Den 20 November skal jeg og on noen gode venner reise til USA. Skal være der i tre uker.... Har spart over i 2 år for denne turen.... Turen vil først gå til i fra Gardemoen og til Heathrow... Og blir der en dag.... Og videre der i fra til New york, med (hold dere fast) Concorde "[stort Jeg gleder meg så sinnsykt til det.... Første gangen med Concorde.....

Dyrt, men en opplevelse for livet... Og når vi kommer fram skal vi være i New York en uke... Og etter der skal vi til Boston, hvor vi skal besøke noen venner av oss som driver Flyklubb der... Gleder meg skikkelig til det, kansje jeg får lov til og fly jeg også "[stikk Og etter den uken, reiser vi videre til Washington og blir der til vi reiser hjem til kalde Norge...... Har aldri vært i USA, gleder meg vilt "[stort

 

Har noen av dere vært der jeg skal og kansje noen tips til turen våres "[Forvirret]"

 

Truls Petter Elven

British Airways Virtual

SC Speedbird 711

DF 737

PSS Airbus fleet

PIC 767

bruker......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og råd og tips!!

 

Turen i fra London og til New York koster da en vei, ca. 12000,- "[Eek!]" Og da flyr jeg på andre klasse.... Det er kansje dyrt, men en opplevelse for livet... 2.0 Mach i

60000 fot, og de neste 3,5 timene er man i New York!!!

 

GLEDER MEG SINNSYKT!!!!!!! "[stort"[stort"[stort"[stort

 

Truls Petter Elven

British Airways Virtual

SC Speedbird 711

DF 737

PSS Airbus fleet

PIC 767

PIC A320

 

[ 29.10.2002, 23:03: Endret av: Truls Petter Elven ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du må for all del ta deg god tid i Washington! mange museer å besøke, mye å se, og er du heldig så ser du Bush ute på gata med hunden sin. "[smil]"

 

Du får ha en god tur!

 

PS! Neste gang burde du stikke innom Michigan; Detroit, Lansing, Ann Arbor... Finere stat finner du ikke! "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Truls Petter Elven:

Takk for svar og råd og tips!!

 

Turen i fra London og til New York koster da en vei, ca. 12000,-
"[Eek!]"
Og da flyr jeg på andre klasse.... Det er kansje dyrt, men en opplevelse for livet... 2.0 Mach i

60000 fot, og de neste 3,5 timene er man i New York!!!


Hvordan har du klart å få det så billig da???

Skal muligens en tur over dammen til sommern, å tenkte at det hadde jo vært en opplevelse å reist med Concord, men BA sine hjemmesider tilsier at det blir mye mere enn 12.000,- £3600 èn vei var det biligste jeg fant... "[Forvirret]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...