Fred Solli Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Våre venner i ORBX er produktive om dagen. Kjøpte og innstallerte Cairns Intl. og da var jo en prøvetur ikke langt unna. Disse gutta er virkelig konger når det gjelder scenery design. Legger ved noen bilder her fra Leilas til Cairns Intl. og omegn. Alt disse gutta tar i kan anbefales på det sterkeste Takk for titten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 25. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. november 2010 Dette var konge bilder Fred :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Dette ser jo nydelig ut Flott presentasjon Fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Enig, men her ryker lappen Fred http://i959.photobucket.com/albums/ae78/freds_02/Cairns/lowpasstower.jpg he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nydelig presentasjon, Fred... Har to spørsmål: Bruker du dx10 og om de flyene er AI fly eller er de med i sceneryet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Ingen DX10 og de fleste flyene du ser er statiske og følger scenery. (Noe AI står på gate) Jeg kan ikke miste noe jeg ikke har, Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ser ut som et nydelig scenery ja! Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Enig med alt som blir sagt her Kjempe flotte bilder av ypperste kvalitet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fred.... kunde ikke la være å laste ner dette scenery! Sier kun en ting WOOOW!!! Etter en kjapp tur og etter å ha brukt FS Water Configurator så var dette noe helt fantastisk, og med meget rimelige fps. Mange scenery konstruktører har mye å lære fra disse guttene. Jack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Bråtebæk Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har også ORBX Autralia. Utolig bra, og framsvennelig. Men så kjøpte jeg ORBX Brisbane, og det SUGER frams. Hvis det er det samme med Cairns, tror jeg at jeg avstår fra å kjøpe det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg lar meg imponere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. november 2010 Uforskammet flotte bilder Fred . ORBX setter stadig nye realismenivåer på sine utgivelser, og Cairns er absolutt et sted jeg kunne tenke meg å bo ei stund . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.