Gå til innhold

Irriterende lyd i SB4


A L

Anbefalte innlegg

Har hatt samme problemet jeg også... Er ikke noe å få gjort noe med. Er sånn det skal være. Samme er det også i FSInn, bare at det piper, men der kan du huke det bort.Utrolig deilig :)

 

Ja, altså FSInn er tingen. Og er slettes ikke dumt bare du får satt det opp skiikkelig. Gjør dette så slipper du å tenke på å måtte velge AI fly for hvert fly som logger på:

1. Følg denne innstallasjonsguiden NØYE (ikke vanskelig)

2. Lag deg en bruker på IvAo, last ned pilotsoftwaren deres og innstaller AI pakken som følger med; ca 280 modeller og nesten alle tenkelige liveries på dem. Og kvaliteten på dem er god - MYE bedre enn i SB i hvertfall.

3. Bruk AI register tool'en og installer register tingene for IVAO. Følg instruksene nøye her også.

 

Så kan du starte opp FS og logge deg på, så er du klar til å fly med en gang ;)

 

EDIT: Andre fordeler med FSInn er at det følger med Time-sync, pushback-meny, en liten radar, en slags "headeffect", GPWS lyder som kan skrus av og på for hvilket fly du måtte ønske, stoppeklokke ++++

EDIT: Og ikke minst! Flyene beveger seg 10x så smooth som i SB. Og ingen synker ned i bakken under landing, eller står og gjynger fram og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på en måte gitt opp FSinn. Har selv troen på at jeg har jobbet mer med FSInn enn noen andre på hele VATSIM en gang i tiden :grin:

 

Ting ville altså ikke fungere.. Det var alltid noe som var galt. Men jeg tok til meg motet nå og innstalerte FSinn etter guiden Even linken til. Og jaggu innstalerte jeg alt uten en eneste feilmelding! Utrolig :)

 

Da blir det nok FSinn fremover :)

 

Takk til alle som har prøvd og hjelpe iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...