Gå til innhold

Ville tilstander i MP.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

I kjølvannet av det meget vellykkede gåsetrekket, ser det ut til at mange har fått sansen for møljeflyvning :grin: . Det går snart ikke en dag (kveld) uten at serveren gløder av entusiastiske piloter med mye galskap i blikket. Så også i går kveld, da jeg tilfeldig gløttet innom.

 

synk1.jpg

Der stod Bjørn og Kjell på rullebanen på Ørlandet med hver sin nyinnkjøpte F-16, klare for å erobre luftrommet :grin: .

 

synk2.jpg

Min F-16 var ikke langt unna, så snart var vi alle tre i siget.

 

synk3.jpg

Bjørn prøvde å lese flight manual samtidig som han fløy, så han trakk seg litt unna, mens Kjell og jeg holdt tett sammen .

 

synk4.jpg

 

synk5.jpg

Touch and go i tospann på Værnes.

 

synk6.jpg

Etter hvert økte dristigheten, og med den presise flight mdl til F-16 er det gøy å utforske mulighetene :cool: .

 

synk7.jpg

 

synk7b.jpg

Tilbake på Ørlandet var enda flere logget på, og det var sterke ønsker om å fly den nye sjokoladepainten til Øyvind..........

 

synk8.jpg

........ dermed ble det flybytte og forflytting til Wrangell.

Dessverre har jeg ikke Beavern, så det ble ingen sjokolade på meg, men tett formasjonsflyvning med Fred og meg i Cessna 310 :grin: .

 

synk9.jpg

Ingen sjokoladefly i sikte, men en pen flokk default Beavere på flottører :grin: .

 

synk9b.jpg

Et vakkert syn spør du meg, og på øret kokte det med fryd og gammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi e vel en gjeng villmenn.

 

2010-11-18_20-54-45-679.jpg

Bodø og Ørland her representert ved Ernst og Kjell.

 

2010-11-18_20-55-3-348.jpg

Millitær presisjon.

 

2010-11-18_20-56-27-322.jpg

Vakkert, men farlig i gale hender. :sick:

 

2010-11-18_21-15-5-538.jpg

Ernst, Bjørn og jeg er klar for litt morro. Bjørn sitter å leser manualen for track ir. :crazy:

 

2010-11-18_21-42-58-786.jpg

Det ble en kjæmpe kveld med fint vintervær. (som det alltid er i trønderlag)

 

2010-11-18_22-29-39-103.jpg

Etter flybytte og fartsreduksjon ble det kaffedrikking ombord. Lakken som var sølt på gulvet i hangaren var ikke tørr når flyet ble rullet ut.

En kjempe takk til Øyvind. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut Ernie!

 

F16 er et fly det virker litt forlokkende å fly på multiplayer må jeg innrømme. Og det kan jo hende det bare er flaks foran kamera, men dere virker flinke også. Mine forsøk på formasjonsflyvning med AI ender ofte med overkorrigering [size:8pt](fra min side, I guess)[/size], så får nok øve litt mer. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

F16 er et fly det virker litt forlokkende å fly på multiplayer må jeg innrømme

 

F-16 er noe av det beste man kan fly på MP, hvis det er ønske om formasjonsflyvning. Den er meget manøvrerbar, reagerer raskt og presist, airbrake fungerer likeså og man har alle andre fly på radaren(!). Den vanligste feilen er å holde alt for høy hastighet, da er det nesten umulig å nå igjen andre og overkorrigering er sansynlig :grin: .

 

Hadde nettopp en adrenalin-tur sammen med Pasi i Starfighter!!

Den er adskillig mer utfordrende å fly, lydnivået skremmer gåsehud på en stakkar og den krever 100 % konsentrasjon :blush: :o:):D :grin: :cool: .

 

pas1.jpg

 

pas2.jpg

 

.....tror Pasi tok FS-rec på denne turen, og er spent på om det dukker opp en film der ute :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...