Gå til innhold

Coast to Coast i Cessna C182RG Skylane


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Da skal jeg begynne å planlegge min ferd, fra Øst-USA til Vest-USA. Starter i morgen, hvor jeg skal fly fra New York til San Francisco i min lille Cessna.

Dette er selvfølgelig i FS, men litt planlegging skal til fordi.

Jeg kommer til å legge bilder fra turen min her på screenshot's forumet, så det er bare å holde utkikk for de som er interesert.

Ønsk meg en fin tur da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er ikke helt sikker enda. Men siden jeg er litt utolmodig, og gjærne vil se litt av landskapet, så regner jeg med å lande hver 50 NM.

Så det kommer nok til å bli en del mellomlandinger.

Jeg har enda bare plan lagt fra New York til Chichago, og det har blitt 12 mellomlandinger!

Så jeg regner med at vi må gange dette med 3 eller 4, det blir vil bortimot 43 mellomlandinger eller noe.

Skal ta den siste finishen på planleggingen i dag, så jeg regner med at jeg kommer meg avgårde iløpet av kvelden eller morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Fine stive priser det der ja! Og du som lurte på om vi kanksje kunne møtes på havlveien. Har ikke noe imot det jeg. Send meg mail da, for jeg er ikke på formulet så ofte. Jeg får vel lage et lite fotoalbum da, siden det var forespørel etter det. Jeg foretar nå min siste planlegging av turen nå. Så jeg regner med at hjulene mine forlater New York iløpet av morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med flight planen min nå, så jeg kan jo fortelle dere sånn ca. hvor jeg kommer til å fly.

Jeg har bare tatt med de strøste byene nå.

*New York

*Detroit

*Chicago

*Kansas City

*Denever

*Salt Lake City

*Las Vegas(Og en liten tur innom Grand Canyon selvfølgelig!)

*Los Angeles

*San Francisco

 

[ 19.10.2002, 16:21: Endret av: Ivar Skaugstad ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...