Ivar Skaugstad Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 Da skal jeg begynne å planlegge min ferd, fra Øst-USA til Vest-USA. Starter i morgen, hvor jeg skal fly fra New York til San Francisco i min lille Cessna. Dette er selvfølgelig i FS, men litt planlegging skal til fordi. Jeg kommer til å legge bilder fra turen min her på screenshot's forumet, så det er bare å holde utkikk for de som er interesert. Ønsk meg en fin tur da! Siter
Bendik Heltne Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 Du får ha god tur Hvor mange mellomlandinger (refuel) skal du ha har du tenkt ? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Skrevet 18. oktober 2002 Vel, jeg er ikke helt sikker enda. Men siden jeg er litt utolmodig, og gjærne vil se litt av landskapet, så regner jeg med å lande hver 50 NM. Så det kommer nok til å bli en del mellomlandinger. Jeg har enda bare plan lagt fra New York til Chichago, og det har blitt 12 mellomlandinger! Så jeg regner med at vi må gange dette med 3 eller 4, det blir vil bortimot 43 mellomlandinger eller noe. Skal ta den siste finishen på planleggingen i dag, så jeg regner med at jeg kommer meg avgårde iløpet av kvelden eller morgendagen. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Lag et screenshot-album du kan legge ut på filbiblioteket etter å ha fullført. f.eks i zippet html+bilder Siter
Vidar Martinsen Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Ivar Skaugstad: Da skal jeg begynne å planlegge min ferd, fra Øst-USA til Vest-USA. Hei hei, jeg har faktisk vurdert tanken sterkt jeg også men da motsatt vei. Får se hva det blir til etterhvert...kankje vi kunne møtes på halv veien? Vel vel....I'll keep you posted! Siter
Kjell Lavoll Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Hvis du er i Chicago saa maa du lande paa Meigs Field. Litt dyrt, men utsikten er fantastisk. Jeg var der i gaar med jobben i en Cessna 310. Her er prisene vi betalte. Security fee $8 Landing fee $9 Parking fee $9 Handling fee $35 Fuel $3.50/gallon Du maa ogsaa stoppe i hjembyen min KEAU. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Skrevet 18. oktober 2002 Hehehe! Fine stive priser det der ja! Og du som lurte på om vi kanksje kunne møtes på havlveien. Har ikke noe imot det jeg. Send meg mail da, for jeg er ikke på formulet så ofte. Jeg får vel lage et lite fotoalbum da, siden det var forespørel etter det. Jeg foretar nå min siste planlegging av turen nå. Så jeg regner med at hjulene mine forlater New York iløpet av morgendagen. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 Vil bare anbefale deg å sette kursen nordover på vestkysten, mot Washington isteden for California. Washington har bare helt hærrrlig terreng, skjønt været... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Skrevet 19. oktober 2002 Jeg er ferdig med flight planen min nå, så jeg kan jo fortelle dere sånn ca. hvor jeg kommer til å fly. Jeg har bare tatt med de strøste byene nå. *New York *Detroit *Chicago *Kansas City *Denever *Salt Lake City *Las Vegas(Og en liten tur innom Grand Canyon selvfølgelig!) *Los Angeles *San Francisco [ 19.10.2002, 16:21: Endret av: Ivar Skaugstad ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.