Gå til innhold

Noen anbefalinge til nytt headset med mic???


Benjamin Hennes

Anbefalte innlegg

Hei! Har no begynt så smått på vatsim :) .... Hadde mikrofon inntil eg på idiotisk vis greide å sette micen inn i feil plugg i pc'en... Høytalerpluggen... Derfor lurer på om noen av dere her på forumet har noen anbefaling på et headset m/ mic... Gjerne det dere har sjølv... Maxpris: 500,- venter i spenning på svar :D Mvh Benjamin Hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg. data skal batterikapasitet være 9 timer, men det er vel helt optimalt. Har ikke noe problem med 5 timer ihvertfall. Rekkevidde skal være inntil 22 meter. Inne i huset hos meg går det fint en 5-7 meter så jeg kan gå opp på kjøkkenet å hente kaffe :) Volumkontroll på headsett og mik kan mutes.

Behagelig å ha på seg med gode puter som ligger oppå ørene. Skal du ha heldekkene headsett så kan jeg anbefale denne ( Link ) men den blir vesentlig dyrere selv om komplett kjører rabatt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei joakim! :)

 

Eg hyar prøvd det på andre pcer (i riktig plugg), men når eg går inn på lydenheter står det at den er tilkoblet. Jeg trykker så på egenskapar til mic`en og trykker hør på denne enheten gjennom headsettet mitt, men hører bare surring... Har ogdå prøvd å høre det gjennom høytalerne :D..

 

Men spør igjen: er det noen som har erfaring med følgende headset Creative Fatalty??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...