Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Egil Johnsen
Skrevet

Husker at jeg har sett noe lignende tidligere. Men da hadde flyet problem med høyderoret.

Egil

Skrevet

Det kan jo være at dette flyet hadde mekaniske problemer som gjorde at det stupte slik på final, hadde alt for stor fart over threshold, samt bouncet hele veien hjem etterpå... Men hvis så ikke var tilfelle må jeg si at vedkommendet overhodet ikke var klar for å sette seg bak spakene!

Skrevet

Jepp, ser ut som han har for mye fart og ballooner i det han flarer. Og det virker ikke som han gjør så veldig mye med det. Kanskje han i tillegg dytter stikka framover? (noe man absolutt ikke skal gjøre)

Det riktige her ville vært å tatt en go-around, hvis det var mulig da. Kan jo ha vært en nødsituasjon av ett slag som gjorde at de måtte ned.

NB: Dette er ikke en fasit på hva som skjedde, bare mine observasjoner :)

Skrevet

Alle kan vel ha en dårlig dag på jobb? :grin:

Hvis man tar seg tid til å sitte ved rullebanen på en flyplass som er trafikkert av en del flyskoler, så skal du få se at slike landinger faktisk ikke er fullt så uvanlige.. Dog, med noe mindre flymaskiner. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...