Gå til innhold

Flyinn!


Jørn Mikalsen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg ser at flyinet i går ble bra. Godt var jo det. Jeg må bare beklage at jeg ikke deltok, men var bortreist i helgen og rakk ikke hjem før kl. 0100 i natt. Det er jo synd at "sjefen" ikke kan stille, men jeg skjønner at det er gode folk blandt våre ATC-staff så jeg er beroliget. Da kan jeg ta fri en annen helg også. "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var gøy i går, jeg har ikke fløyet fly-inn siden Nordic Summer Overload(det begynner å bli lenge siden) så det var deilig å komme i gang igjen, jeg var BRA489 ENGM-ENBO, og det var veldig bra ATC hele veien, jeg fikk litt problemer i starten(flyet klatret sakte av en eller annen grunn) og jeg hadde visst valgt en dum cruise alt(FL330), men jeg fikk en ny cruise alt(FL350) når jeg kom over ENTR FIR) jeg fløy sammen med SAS344 vi holdt følge hele veien til ENBO han i B738, jeg i B734.

 

Jeg ser frem til neste fly-inn "[smil]"

 

Mvh Julian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...