Werner Rafteseth Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det blir kjørt i gang en dobbelutsjekk på ENGM_TWR på søndag! Eivin Stensø skal bemanne tårnet fra 1900-2000 lokal tid. Snorre Bigseth tar over fra klokka 2000 til 2100 lokal tid. Her trenger kandidatene en del fly, både IFR og VFR. Alle er hjertelig velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Lykke til Make us proud and join the big airport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Wærness Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Lykke til for dere begge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Lykke til begge to! (Fly gjerne over til min trening på ENBR_TWR etter kl 21!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Lykke til dere begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Mange takk, mange takk! Må vel si lykke til til deg Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Må vel si lykke til til deg Eivin I like måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Mer trafikk trengs på Gardermoen folkens... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vil gjerne ta over etter utsjekkene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bestått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bestått! Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vel... Besto du? isåfall, gratulerer til deg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er dere ferdig gutter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vel... Besto du? isåfall, gratulerer til deg også! Besto ja. Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, vi er ferdig, men jeg er fortsatt pålogget Og Werner sa jeg sku bli på til 21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Får jeg ta over etter deg, Snorre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvis du tar ENGM_W og jeg tar ENGM_E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tar GND Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nice! GRattis til dere begge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Reidar Fredrik: Den er roger! Even: Mange takk, mange takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Veldig bra gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer begge to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.