Gå til innhold

Aerosoft-Airbus X...


Anbefalte innlegg

.. i en salig blanding.

 

Vi begynner underveis fra Boston Logan, MA til Buffalo Niagara Intl, NY med USAirways:

 

ASx1.jpg

 

- jaggu, fant vi ikke frem og her ett bilde utenfra rett før touchdown:

 

ASx2.jpg

 

Hadde nettopp en test tur inn mot Gardermoen for å sjekke om denne autolanden de skryter så fælt av funker, vel vel - every landing is a good landing. De bør kanskje ikke påberope seg noe award for den ;)

 

ASx3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Ola Gisnås

Flott stemning på det siste bildet! Suger denne kjerra mye FPS ? Anbefales den til en som trives med f.eks Level-D og som er på jakt på en mindre farkost ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Thomas

 

Dette stod det om updaten til v1.11

the hotfixes that solved the installer issue and the DLL replacement that adds the extension to aircraft state saves.

the content of 1.10a

Fix for Lufthansa

the xml to solve the speed issue at FL260 and above

4 new VC MDL's (plus one texture) that include the spoiler changes and the new auto land light

4 new external MDL's that include the new nose wheel animation

 

Står ingenting der om noe upfate av autolandfunskjonen, gjør det?

Kun nytt auto land lys, såvidt jeg kan se. Må nok vente på SP1. Der mener jeg at jeg leste noe om forberding av autolandfunskjonen.

 

Til Jon Ola

Denne modellen suger ikke mer enn default flyene. Når det gjelder måten Airbus og Boeing tenker på er det to forskjellige verdener. Kommer du fra Level-D767 og rett inn i en Airbus skjønner du antagelig nesten ingenting. Men denne modellen er relativt enkel å forstå, ikke mye systemsimulering samt at SID/STAR må du legge inn punkt for punkt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan den er ift Airsimmer sin ? Nå skal sant være sagt at jeg selv ikke har testa ut Airsimmer sin, men har hørt at de skal være grundige på system simulering. Så en video snutt av Aerosoft's versjon, tror det var "power up" med external power, og det hørtes ganske forseggjort, eks at du hører "klikket" når releet slår inn + at avionikk viftene spoles opp. Hørtes tøft ut iallfall!

 

Mvh Kyrre Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i FS9/X så er det vel egentlig CATIII på alle flyplassene, mener jeg på, altså såvidt det finnes en ILS der vel og merke.

 

Airbus X ser ikke dum ut i det hele tatt, men jeg må nok vente til det blir ny pc og overgang fra FS9 til FSX.

 

Hvordan er resten av MCDU og slikt? Har skjønnt at det ikke er SID/STAR lagt inn, slik at dette må gjøres manuelt, men hvordan er resten, vekter, fuel etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...