Timmy Brandt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kjetil: Inte lika stort intresse för det här i Norge verkar det som? 200 pers, hm.... var nog över 2000 pers på Arlanda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nå er ikke akkuratt Vollen den eneste plassen folk står på heller, regner jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det stod kanskje 1800 folk ute i buskaset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ah, började väl fundera. 200 pers verkar väldigt lite. Skulle tro att det var mer i bara pressen! Riktigt kul att se kärran idag, la ut lite bilder i bildforumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Halvdan, du sa 19R, men er det du eller captainj som bør sjekke kompasset tru? :grin: Sto nå på enden av 19R sjøl og så bussen lande motsatt vei. Pokker meg typisk når jeg få minutter før hadde vurdert om jeg skulle stoppe i andre enden da en intuisjon sa jeg burde. Vel, det er nå bare ett overdrevent svært og lite pent fly. Og trafik kaoset var det ingenting å si på akurat. Godt å ha MC i slike sistuasjponer. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 - landet den på 01L sier du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Huh? Vände vinden 180 grader på två timmar?! Det låter konstigt. Enligt tidningen var det över 10.000 åskådare på Arlanda idag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil asphaug Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Bussen landet på 19R ingen tvil. Punktum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 spørs om du ikke må sjekke kompasset ditt selv, Per;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sto du der selv Tore? Jeg sto da etter alle solemerker på 19R selv. Kan da ikke vært så uttafor heller,,,,håper jeg :confused: nei å skjønner jeg ingenting her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sto nå på enden av 19R sjøl og så bussen lande motsatt vei. Vel enden av 19R er jo starten av 01L så er jo ikke rart den kom motsatt vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 hahahah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Dahl Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Timmy Timmy så kult med många åskådare på Arlanda bare synd at Arlanda ikke har store nok gater til bussen Gardermoen er eneste flyplassen i norden,med stor nok gate. Måtte bare "skryte" litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ja det är synd. Men dom ska väl bara använda Arlanda vid nödlandning så då får dom använda slides i alla fall. Varför har OSL byggd gate som klarar A380? Thai har tydligen gått ut i press och pratat om att man vill sätta in A380 på ARN-BKK flighten men vi får väl se.....om OSL har gaten så kanske dom flyger dit i stället. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Stod på vollen sammen med VELDIG mye mer enn 200 mennesker. Og den landet definitivt på 19R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Må vist tilbake til hanglider jeg ser det ut for. Nei her har jeg blunda meg sjøl dugelig. jaja, det var nå en fin høstur på Buell`n om ikke anna :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det er kansje ikke rart folk lurer når det sies den skal lande 19R så lander den 01L. Tenkte vel mer flyterminologi og ikke spotter versjonen kansje :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg misforstår deg kanskje, Per, men i flyterminologi - og i spotterterminologi - heter rullebanen det er snakk om 19R i nordenden og 01L i sørenden. Så flyet landet mot sør, på 19R. (hvis flyet hadde brukt hele banen på å stoppe, hadde den trillet helt ned til rullebane-enden man kaller for 01L) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er jeg som har glugga meg sjøl ser jeg nå ved å se på flyfoto. Pleier å ha god retning og avstandsans men i dag har nok trafikkaoset lurt meg en smule gitt. jaja, fikk jo kikka på skrømte der den sto ved gate om ikke anna, men jaggu var det litt av et kaos på avgangsrampa også :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Tyrihjel Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Var på jobb i dag i Trondheim og hadde derfor glemt/avfeid muligheten, men så landet vi på 19R med SAS fra Trondheim akkurat idet A-380 takset langs banen (litt over kl 19), for et syn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Noen som fikk tatt noen bilder fra takeoff da? Med det været som var i går kveld måtte det da bli noen spektakulræt flotte bilder vil jeg tru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Noen som fikk tatt noen bilder fra takeoff da? Med det været som var i går kveld måtte det da bli noen spektakulræt flotte bilder vil jeg tru. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det siste der fikk jo med de flotte fargene som var i går kveld. Men skulle gjerne sett noen sto på andre sida slik att den flotte rødfargen i går kveld kom med i bildet. Men flotte bilder det der også Emil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Klart man måtte få med seg avgangen også Vi var fantastisk heldige med lyset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.