Jarle Pedersen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 4 kjappe bilder: Skal ta noen av Easyjet senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Stilig paint. Men skal jeg sette fingeren på noe, så må det bli teksten: "A whole different animal". Den er for mørk og markert. Ser faktisk veldig falsk ut. Prøv å sett ned opacity litt, eventuelt overlay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Ikke mine painter dette, bare laster ned og tester jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvor laster du ned? Holder på å kjøpe Airbussen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 http://aussiex.org/forum/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Airbus 320 Easyjet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du kan jo hente dem hos Aerosoft også: http://www.forum.aerosoft.com/index.php?app=downloads&showcat=31 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 3. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2010 Bra! Kommer sikkert mange flere liveries etterhvert også. Har selv kjøpt denne doningen, men må si jeg sliter noe fryktelig med å få oversikt og kontroll på hva som skjer med all automatikken. Det var ikke mye som minnet om en god gammeldags Boeing eller McDouglas cockpit her gitt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvordan er kjerra og fly da? Systemer osv.... Fine bilder og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvordan den er å fly? Sikkert bra, men først må jeg komme meg i lufta :grin: Sliter litt med FMC her Men jobber for harde livet kan jo spørre her, kanskje jeg får svar fortere her, en det jeg rekker å lese Hvor er liksom den sida hvor d er "dep/arr" og hvordan velger man SID/STAR ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 om du trykker deg til FPLN siden og trykker på din departure eller arrival med left line select, så kan du velge der. Har selv ikke airbus x, så vet ikke om det er simulart sid star i den, men det er slik du går fram i "vanlige" airbuser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sid/Star, hmmm, finner ikke mye av det i denne bussen, eneste hvis du legger inn det manuelt... Denne siden beskriver det ganske enkelt... Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fint fly og fin paint :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Gå inn på siden der alle legs'a er, trykk på øverste punkt/departure airport for SID og nederste punkt/arrival airport for STAR. Disse er i hvit skrift. Utrolig nok så jeg ikke svaret til Jan Tore før jeg la ut dette, men ja, what he says. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Det jeg har gjort er å hente en rute i vroute, og eksportere den som flightsim x fil, starter fsx og Loader flightplan(med ruten som ble laget i vroute) Denne vil da automatisk legge seg som flightplan i MCDU. Får å få takeoff/landing på rett SID/STAR la jeg inn første og siste punkt manuellt i flightplan på MCDU. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Takker Kristoffer: d du sa går ikke fikk d til i wilco sin men når jeg gjør d med denne, så skjer ingenting, får ikke opp sid/star Jarle: takk for tipset, skal prøves Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.