Jan Arild Gjemble Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ja, da er det flere som har handlet og her er min lille presentasjon av en fantastisk maskin for FSX. Den er utrolig detaljert laget, flotte textures og nydelig å håndtere i luften. Den har værradar og alt du trenger både for lengre flights og kortere bushflights. Først litt cockpitbilder: Et par cabin-bilder (du får to cabinkonfigurasjoner): Flyet på utsiden (du kan konfigurere den både med og uten cargopods): Har absolutt ingen problem med å anbefale denne. Løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 24. august 2010 Æ bi svett, dåkker trekker VISA`n raskere enn jeg klarer å svare på innlegg :grin: . Fysøren den Caravanen ser lekker ut, kan det tenkes at det blir Caravan-fart på neste søndagstur?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 *must...not...grab...VISA...* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 24. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 24. august 2010 Æ bi svett, dåkker trekker VISA`n raskere enn jeg klarer å svare på innlegg . Fysøren den Caravanen ser lekker ut, kan det tenkes at det blir Caravan-fart på neste søndagstur?? Det kan absolutt være et bra alternativ. Med sist søndags problemer friskt i minnet, var jeg føre var denne gangen, og sendt Carenado et spørsmål om modellen er testet og klarert for bruk på FSX Multiplayer. Svaret fra Carenado poppet nettopp inn: YES, IT IS! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2010 KNALLBRA, da blir det handel, igjen :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 25. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2010 Nydelig maskin! Når en eller annen, får ånden over seg å painte den i Kato Air, texture ja da er det fulbrakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kato Air? Som ikke engang flyr lengre? Meh, heller Benair. Kommer denne til FS2004? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ikke annonsert noe modell til FS2004 dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Du er virkelig en kløpper på det med god grafikk Jan Arild, det skal du ha! Jeg har i grunn nok med 185F, men ting som vær-radar, gode fly-egenskaper, og velgjorte detaljer, har erfaringsmessig svekket min dømmekraft for "behov vs Visa-bruk" tidligere... Fine bilder og fint fly var det i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Ernst. Flott ide du kommer med her... en Caravan-tur hadde vært utrolig morro i PNW-land eller hvor som helst For evt. å få med fler, så kunne vi lage en Cessna-tur ut av det eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2010 Ernst. Flott ide du kommer med her... en Caravan-tur hadde vært utrolig morro i PNW-land eller hvor som helst For evt. å få med fler, så kunne vi lage en Cessna-tur ut av det eller noe Jeg er klar, fikk ikke sove etter å ha sett disse bildene, så det endte med handel igjen . Og da fikk jeg i hvertfall ikke sove......... :grin: . Veldig fin modell, gjennomført flyfeeling og spennende muligheter for bushflyvning. Er med på en Cessna-tur på søndagen, Skywagon klarer nesten å holde følge med Caravan`en, så da burde det være mange som kan delta. Og så er det selvsagt tillatt å fly default Caravan også , så her bør ingen føle seg utestengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 25. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2010 Flotte bilder :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.