Eivin Stensø Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Status uforandret. Vi må bare fastsette dato og klokkeslett. Straks etter oppretter jeg en ny tråd for info/påmelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vi venter bare på deg Eivin. :grin: Take charge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Ok. Lørdag 21.08.10 KL16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det passer dårlig. :grin: Haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 For min del ser det ut til at jeg ikke har anledning før etter den 10. August. Etter denne datoen skal det litt til for å IKKE se meg ikledd det norske flagg! Hva er det vi kan gratulere deg med f.o.m. imorgen Ivar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Har ikke gjort noen store oppdagelser de siste 2 mnd, så i utgangspunktet ingenting. :grin: Jeg er vel glad for at jeg endelig vil få litt mer tid til å fly på simulatoren i påvente av papiraribedet her borte. Men kl. 16 norsk tid, tilsvarer 10 lokal tid her borte, på en lørdag. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 16 og 10 var muligens litt tidlig ja. Tror rundt klokken 20 passer best for alle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hehe, her kommer sjefen med ett forslag, så kommer vi andre med helt andre forslag der igjen.. Det skal ikke være lett å være arrangør i dette selskapet. :grin: Søndag kl. 20 hadde vel vært ett perfekt tidspunkt, iallefall for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Ingen problem. Kl20 it is. Jeg setter opp en ny tråd "snøggast råd" mvh "Sjefen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det er jo fortsatt på lørdag.. Fredag og lørdag er vel reservert for sosialt samvær med venner og familie? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg støtter også søndag, da er jeg med. Lørdag har ikke jeg heller mulighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Ok. Da sier vi søndag men da blir det søndag. Kan alle som ønsker å delta gi et pip på event-tråden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.