Magnus F. Meese Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nei, du Per, du er en av de få som er enda mer geitebukk en meg sjøl Syns det virker som at du mener at du tolker topic som noe særs vidstrakt, mens vi som påpeker at vi syns det er OT syns at det er så snevert at det bare er såvidt trådstarter selv kan skrive første innlegg. Det at det f.eks kanskje finnes folk her inne som er forbundet via slekt, bare man går langt nok tilbake i tid, og i dag er 15-menninger, betyr ikke at de er i familie (for å bruke en simile) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Den skjønte jeg desverre ikke mye av Magnus. Ikke det angående geitebukk altså men det du snakker om etter den biten. Men du hadde sikkert noe godt for deg uten att jeg greide få tak i hva du mente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kort forklart er poenget det at selv om du kan trekke en tråd mellom to temaer, betyr ikke dette at det forblir on topic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 I grunnen handler det meste av de 13 sidene i denne tråden om off topic tema. Eller er "off topic" som samtaleemne på noen måte forbundet med Krohn air og streik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Særiøsiteten på dette fora er forkastelig.. Ta personangrep o.l. face 2 face! Andre enn meg som tente på denne idéen? Tror det er flere enn meg som ville betalt penger for å sett dette forumet live med en øl og litt popcorn. Hilsen ex-vekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Tror det er flere enn meg som ville betalt penger for å sett dette forumet live med en øl og litt popcorn. +1. :grin: (Til tross for at jeg som oftest deltar når det er i "snackbaren"). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.