Kjell Arne Randa Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Plutserlig måtte jeg late vannet. Vi skal frakte noen turister fra Alta til Kirkenes. Turistene er på båten og kommer snart. Men, på dass må jeg... :sick: Joda her er det et og døra er ikke låst. Opp med lokket i ei fadelig fart. Aaahhh! Det var godt. Skyll ned. Å det værste er at det også er lyd til. Bort med det og vask småfingran. Her ønskes du velkommen. Godt at det ikke var kommet noen ennå. Her passerer vi Ifjordfjellet med ekstreme fiskevann. Noe for Pasi og hans arrestorhook?? Passerer Seida og turner ENKR. Parkert ved terminalen med utsikt til noe som har stått der siden 1945. Kraftpakken på ATR'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fin vinkling :grin: Det er noe med Alta og dasser. Jeg har oppgradert flyplassen, men mangler 1 stk. terminal. Så jeg lette etter bilder og fant de i en lokalavis. Bildene var mikroskopiske (ubrukelige), og det var masse bilder av dassen :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 haha...Nice! Hvilken ATR payware bruker du der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Flight one ATR-72-500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er bildene fra flyet eller flyplassen? Morsom serie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er det der ATR72? Synes den så dvergaktig ut.. :grin: Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ivar: Dassen eller flyet? :grin: Festlig atributt til flyet det der hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Bildene er tatt inne i flyet, lengst bak der denne fasiliteten befinner seg. Ivar: Håper virkelig det er en 72, det er det jeg har bestillt og betalt for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.