Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hadde tenkt og ta denne ruten på Vatsim. Noen av dere SAS gutta som kan gi meg 100% real flightplan? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Om du vet callsign så kan du finne den på ippc.no samme dagen som den går. Du finner den under "Narrow Route" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Renhult Skaug Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Nå vet jeg ikke flightplan, men vet at ruten går ned fra Værnes mot Kjevik, deretter langs kysten av Danmark og videre mot Amsterdam. Ruten fortsetter så til Paris, Toulouse, over Pyrinene mot Barcelona, og deretter approach inn mot Alicante (langs kysten). Just like this (Cirka :grin: ): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 si ifra når du skal på tur da! Jeg joiner om det er på Vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 SAS???????? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Ja.Jeg skal fly ned i RL nå på lørdag.Tenkte det hadde vært artig og tatt tur ned i den virtuelle verden med en 737 først :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Farsan fant ikke denne da han søkte. [Han er pilot i SAS] Du får ha lykke til Lars :grin: Om du får tak i den, får du ha god tur. Jeg satser på mye icelandair når eksamene er over... :cry: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.