Gå til innhold

Heading USA


Anbefalte innlegg

Da kommer en ny bildepost fra meg igjen ;)

 

Nå har jeg fløyet fra Bridgetown til St.Maarten, også videre til Miami i Florida, USA. Her er bildene:

 

Take off bridgetown:

TBPBTNCM.jpg

 

TPPBTNCM2.jpg

 

På vei til St.Maarten:

TBPBTNCM3.jpg

 

Over øya, på vei ned:

TBPBTNCM5.jpg

 

TBPBTNCM4.jpg

 

Landing St.Maarten:

TAPATBPB8.jpg

 

Så, etter noen dager opphold på St.Maarten, var det duket for turen til Miami, med American Airlines Boeing 737-800 med winglets.

 

Ruten jeg fløy:

TNCMKMIAroute.jpg

 

Inni cockpit foregår preflight checklist, og jeg gjør klar FMCen for avgang.

TNCMKMIA.jpg

 

Gjør klar innflyvningen til Miami:

TNCMKMIA1.jpg

 

Så et bilde fra inspeksjonen av flyet, bare et annet fly på flyplassen på Vatsim denne ettermiddagen:

TNCMKMIA2.jpg

 

Ready for pushback:

TNCMKMIA3.jpg

 

Pushback complete, set parking brake please:

TNCMKMIA4.jpg

 

 

Forts kommer straks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker flight controls:

TNCMKMIA5.jpg

 

Vil du ha meg forbanna på Vatsim gjør du dette:

TNCMKMIA52.jpg

Det gikk heldigvis bra, han klarte å bremse i tide, og svingte unna flyet mitt. Fyren rapportere ikke på unicom at han var på final til RWY 28.

 

Byebye St.Maarten:

TNCMKMIA53.jpg

 

TNCMKMIA6.jpg

 

TNCMKMIA7.jpg

 

Sjekker igjen at innflyvningen er riktig. Jeg landet på RWY 09, og fikk da vectors etter å ha passert JODPO

TNCMKMIA8.jpg

 

Miami by kan sees såvidt over vindusviskern:

TNCMKMIA9.jpg

 

TNCMKMIA10.jpg

 

En 747 tar av fra RWY 09.

TNCMKMIA11.jpg

 

Vektoreres inn til RWY 09:

TNCMKMIA12.jpg

 

TNCMKMIA13.jpg

 

TNCMKMIA14.jpg

 

TNCMKMIA15.jpg

 

That was all =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt facinerende å se grafikken i simmen din

 

hmm facinerende er vel et litt oppskrytt ord i denne sammenheng, hva har skjedd med grafikken i siste del av serien?

Mistenker litt vel mye redigering i etterkant her..

 

Ellers en flott historie og god dokumentasjon fra reisen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer. Når det kommer til grafikken min så er jeg redd mange misforstår. Min FS9 er ikke så ulik mange andres FS. Jeg har 8X AA, ground environment pro, REX osv. Men jeg tar meg frihet til å redigere og manipulere bildene slik jeg vil. Dette er for realismens skyld. Før REX kom med skyer, redigerte jeg på skyer i mange av bildene mine. Nå kjører jeg en vanntekstur som er for lys, ta da tar jeg frihet i å blant annet gjøre vannet mørkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tar meg frihet til å redigere og manipulere bildene slik jeg vil. Dette er for realismens skyld.

 

Realismen er jo selvsagt in the eye of the beholder, så all ære til deg for dine valg. Jeg som kjent er jo så opptatt av kvalitet og det viser seg mest på nært hold, særlig da med tanke på photoscenery. Det er jo kjent at jeg ikke er fan av HDR effekten i FS noe som gjør at jeg ikke alltid er fan av redigerte bilder heller, er vel kanskje tradisjonell når jeg sier at FS ser best ut i sin naturlige stand, sett at brukeren har editert settings, lagt til nødvendige pakker og tweaket simmen til noe som kan kalles realistisk i et spill.

 

Velger her å ikke kritisere alt da det er kun bakketexturene jeg mente ikke var særlig pent å se på.

 

Tror trådstarter kjenner meg såpass godt at han forstod hva jeg siktet til og mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...