Gå til innhold

Spennende ting på gang hos Andrew.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Andrew Thomsen kommer stadig med viktige forbedringer av Norway i FSX. Det er snart ikke en flyplass som ikke har fått noen ansiktsløftinger rundt om i det norske sceneryet, og i det siste har han tatt turen nordover. Jeg fikk låne noen betaversjoner hos Andrew og fløy litt på måfå lengst nord.

 

andr2.jpg

Tok av fra Hammerfest, og her var det blitt både by og et livlig samfunn.

 

andr3.jpg

Selvsagt skulle det vært nakent landskap og fritt for skog, men ellers var det blitt mye mer Hammerfest enn default.

 

andr1.jpg

Men den STORE overraskelsen var Melkøya rett utenfor Hammerfest!

 

andr5.jpg

I Alta er bebyggelsen kommet på plass, og havneterminalen øker realismefølelsen.

 

andr8.jpg

 

andr9.jpg

Det samme kan sies om Banak, som er blitt mye mer lik originalen.

 

andr6.jpg

Og på Bardufoss var det kommet både flere taxeveier og bygninger, i tillegg til de store skoger som omkranser flybasen.

andr7.jpg

 

andr4.jpg

Og noe av det samme på Evenes! - I det hele tatt, med sine norske bruer og alle tilleggs-scenery rundt om på flyplassene, så er Norge blitt langt mer attraktivt å fly i.

Det blir spennende å se hvor dette bærer hen, og jeg sender en STOR TAKK til Andrew for alt arbeidet han legger i vår hobby!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven steike, ka driv du me om dagan Andrew. Dette er jo helt klart materiale i verdensklasse, ihvertfall i Norge :grin:

Er klar til å få sertifisert Majestic Dashen min til flygedyktig stand her, når disse flyplassene kommer dalende inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Betyr dette at vi en dag flytter fra USA og hjem igjen på søndagene?

 

I hvertfall som et artig alternativ. Vi har jo hatt noen (meget) utfordrende søndagsturer i Norge før ;) . Ellers er hele verden lekeplass for MP-turene, men i øyeblikket er det ingen scenery som kan konkurrere med PNW og Tongassfjords angående low and slow.

 

Men man trenger ikke nødvendigvis komplette scenery for å trivest i MP, og det Andrew holder på med øker trivselsfaktoren i Norge med mange hakk :D

 

Er klar til å få sertifisert Majestic Dashen min til flygedyktig stand her, når disse flyplassene kommer dalende inn.

 

For ikke å snakke om når PMDG kommer med sin Dash 8-100 i Widerøe-farger. Da kan vi fly kortbanenettet i formasjon :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer også (hittil) 20 nye gmax modeller. Har laget noen få militærhangarer som dukker opp som paddehatter rundt på flyplassene. Kjekt at forsvaret holder seg til standarder :smile:

 

Luftforsvaret Kjevik

 

Andre gmax modeller Kjevik

 

Kjevik har fått ny garasje (denne finnes og på fire andre flyplasser), og brannstasjonen er straks ferdig. Fjernet også MS modeller som var for "far out", bedre med ingen modeller enn heslige modeller :grin:

 

Takk for en flott presentasjon, Ernst! Er selv for lat til slikt, så det er bedre å sende deg en beta!

 

Og takk til dere andre. Ja, nå er de fleste flyplassende innbydende og lokker til seg både små og store fly. Litt finpussing og noen gmax modeller til, så oppdaterer jeg AoN om ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innebærer veldig mye arbeid, samt å ta i bruk gamle FS9 metoder. Med andre ord, noe jeg aldri kommer til å gidde å styre med. Ikke før det kommer et program som fikser slikt. En annen årsak er at jeg selv ikke bryr meg noe særlig om dette, og da blir det sånn :grin: Men noen av dere ser vel jeg har endret fargen på MS betongen. Kan legge ved den texturen om dere vil ha den.

 

Dessuten må vi ikke glemme Pasi Jørgensen sin Runway Texture Switcher som følger med AoN...vi har i det minste gul merking på en enkel og genial måte. OK av og til lander jeg i utlandet og det er gult der og, men forglemmelser kan jeg leve med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Næmmen, flyr du 747 på Alta nå da Ernst! hva blir det neste, F16 på hangarskip..?

 

....... :grin: her er det lovløse tilstander, men grensen går ved F-16 på hangarskip :grin: .......( men jeg lurer på om jeg skal forsøke å sette ned en 747 på hangarskip... :/ ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...