Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 5. mai 2010 Andrew Thomsen kommer stadig med viktige forbedringer av Norway i FSX. Det er snart ikke en flyplass som ikke har fått noen ansiktsløftinger rundt om i det norske sceneryet, og i det siste har han tatt turen nordover. Jeg fikk låne noen betaversjoner hos Andrew og fløy litt på måfå lengst nord. Tok av fra Hammerfest, og her var det blitt både by og et livlig samfunn. Selvsagt skulle det vært nakent landskap og fritt for skog, men ellers var det blitt mye mer Hammerfest enn default. Men den STORE overraskelsen var Melkøya rett utenfor Hammerfest! I Alta er bebyggelsen kommet på plass, og havneterminalen øker realismefølelsen. Det samme kan sies om Banak, som er blitt mye mer lik originalen. Og på Bardufoss var det kommet både flere taxeveier og bygninger, i tillegg til de store skoger som omkranser flybasen. Og noe av det samme på Evenes! - I det hele tatt, med sine norske bruer og alle tilleggs-scenery rundt om på flyplassene, så er Norge blitt langt mer attraktivt å fly i. Det blir spennende å se hvor dette bærer hen, og jeg sender en STOR TAKK til Andrew for alt arbeidet han legger i vår hobby!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Betyr dette at vi en dag flytter fra USA og hjem igjen på søndagene? Dette så jo riktig så bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Spennende indeed. Mye snacks som kommer her ser jeg. Flott framføring også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Såg snasent ut dette. Kanskje eg må børste støv av FSX att og prøve med Acceleration og SP2 inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Dæven steike, ka driv du me om dagan Andrew. Dette er jo helt klart materiale i verdensklasse, ihvertfall i Norge :grin: Er klar til å få sertifisert Majestic Dashen min til flygedyktig stand her, når disse flyplassene kommer dalende inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nydelig stykke arbeid Andrew. Gleder meg på resten, og da er det helt klart at Norge må bli litt hjemmebane for MP-flighter på søndagene Ingen tvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. mai 2010 Betyr dette at vi en dag flytter fra USA og hjem igjen på søndagene? I hvertfall som et artig alternativ. Vi har jo hatt noen (meget) utfordrende søndagsturer i Norge før . Ellers er hele verden lekeplass for MP-turene, men i øyeblikket er det ingen scenery som kan konkurrere med PNW og Tongassfjords angående low and slow. Men man trenger ikke nødvendigvis komplette scenery for å trivest i MP, og det Andrew holder på med øker trivselsfaktoren i Norge med mange hakk Er klar til å få sertifisert Majestic Dashen min til flygedyktig stand her, når disse flyplassene kommer dalende inn. For ikke å snakke om når PMDG kommer med sin Dash 8-100 i Widerøe-farger. Da kan vi fly kortbanenettet i formasjon :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det kommer også (hittil) 20 nye gmax modeller. Har laget noen få militærhangarer som dukker opp som paddehatter rundt på flyplassene. Kjekt at forsvaret holder seg til standarder :smile: Luftforsvaret Kjevik Andre gmax modeller Kjevik Kjevik har fått ny garasje (denne finnes og på fire andre flyplasser), og brannstasjonen er straks ferdig. Fjernet også MS modeller som var for "far out", bedre med ingen modeller enn heslige modeller :grin: Takk for en flott presentasjon, Ernst! Er selv for lat til slikt, så det er bedre å sende deg en beta! Og takk til dere andre. Ja, nå er de fleste flyplassende innbydende og lokker til seg både små og store fly. Litt finpussing og noen gmax modeller til, så oppdaterer jeg AoN om ikke lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ser bra ut dette Andrew! Nydelig arbeid Er det forresten en stor sak å lage gmax runways/taxiways? Ser så mye penere ut enn default Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det innebærer veldig mye arbeid, samt å ta i bruk gamle FS9 metoder. Med andre ord, noe jeg aldri kommer til å gidde å styre med. Ikke før det kommer et program som fikser slikt. En annen årsak er at jeg selv ikke bryr meg noe særlig om dette, og da blir det sånn :grin: Men noen av dere ser vel jeg har endret fargen på MS betongen. Kan legge ved den texturen om dere vil ha den. Dessuten må vi ikke glemme Pasi Jørgensen sin Runway Texture Switcher som følger med AoN...vi har i det minste gul merking på en enkel og genial måte. OK av og til lander jeg i utlandet og det er gult der og, men forglemmelser kan jeg leve med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Næmmen, flyr du 747 på Alta nå da Ernst! hva blir det neste, F16 på hangarskip..? :crazy: ( :grin: ) Hehe, nei det er fint å få se litt bilder av dette, og veldig moro at Andrew vil pynte opp noen nye steder og deler det med seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. mai 2010 Næmmen, flyr du 747 på Alta nå da Ernst! hva blir det neste, F16 på hangarskip..? ....... :grin: her er det lovløse tilstander, men grensen går ved F-16 på hangarskip :grin: .......( men jeg lurer på om jeg skal forsøke å sette ned en 747 på hangarskip... ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Værsågod Ernst, her har du målet! :grin: :grin: [video:youtube] Mulig MP Event? Litt justering av bremsestyrke i aircraft.cfg så burde det være mulig :grin: Og noe rundt 90kts vind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. mai 2010 :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Been there done that! 120 knop vind, null vekt :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja sett den youtube filmen der Tommy. Og hvordan tar de av igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.