Gå til innhold

Taking a closer look at Venice....


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

På vei over Venezia etter takeoff fra Marco Polo flyplassen rett utenfor byen (LIPZ).

c7cfa767.jpg

 

Det var ikke mye action ute på Lido'n tross det fine været.

1.jpg

 

Derfor satte jeg kurs tilbake mot severdighetene. Dodgepalasset nede til høyre sammen med Marcusplassen, klokketårnet og den kjente Basilica di San Marco kirken.

2.jpg

 

Det er nok mer behagelig å se Venezia fra lufta enn å krangle seg fram i alt for trange strøk med alt for mye folk som kjøper alt mulig rart til blodpriser!

4.jpg

 

5.jpg

 

Kjekt med fly som tåler vann!

6.jpg

 

7.jpg

 

Kjent bru - Rialto heter den vistnok. Masse båttrafikk på kanalene, men jeg fant ikke det jeg leita etter.

8.jpg

 

9.jpg

 

Så derfor kommer det bilde fra real også. FedEx Venezia er ikke som FedEx andre steder :grin:

11.jpg

 

Det var alt for denne gang.

 

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Så pent ut. Hva er hardwareoppsettet ditt, og hva slags oppløsning/detaljnivå kjører du?

 

Jeg har ingen spesielt sprek maskin... men den fungerer tålig greit for tida. Har hatt en "go'periode" med stabil PC :D

 

Har brukt nHancer kontrollpanel for skjermkortet for å få best mulig ytelse i FSX (takk til Jan Arild for tips!).

 

Innstillingene inne i FSX endrer jeg etter om det skal flys slow & low eller høyt og fort.

 

Øystein

__________________________________________________________

Intel Quad 6600, 4GB RAM, nVIDIA GTX260 896MB, Win7 64-bit

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...