Andrew Thomsen Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Fortsetter turen min nordover. Fløy nettopp fra Stord med DHC6-300 til Bømoen, hvor det ble en bratt nedstigning :whistle: Derfra går det videre ENSG-ENML-ENVA-ENNM-ENMS-ENBO-ENEV-ENTC-ENAT-ENHF. Flyr ikke lengre nord før jeg har mekket noe dugandes å lande på :wink: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Bømoen er jo ikke STOL, det er KOS! :grin: Der har du jo en hel kilometer og gå på Men flotte bilder, Bømoen er blitt en flott plass i fs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Tenkte mer på flyets STOL egenskaper enn flyplassen. KOS er det uansett :smile: Brukte GPS, men videre til ENSG tar jeg sjansen på en "kjent dalrute" og håper det ikke er for mye lavt skydekke :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Flotte bilder Andrew, du får holde oss oppdatert på turen din nordover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Turen nordover går fint den, såfremt man bygger en og annen flyplass underveis. Flere shots kommer senere :wink: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ikke dumt å bygge seg flyplasser etter hvert som turen går nordover... hehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kan du være så snill å legge til litt info om sceneries og evt. andre addons så vi andre kan misunne deg litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Hva jeg etterhvert kaller "nødvendige ting": Norway Scenic X, Norway Quality Mesh, Ultimate Terrain Europe, Ground Environment X Europe, Flight Environment X, Ultimate Traffic II, Airports of Norway, Norway Bridges og så videre. Norway Scenic er mekket etter oppskift nr.2 , trykk her Flyene jeg bruker mest for tiden er Feelthere ERJ-145v2, Aerosoft Twin Otter og F-16, Tiger Moth (freeware). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Håper STOLen holdt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Man må passe seg for det ja. Det er ikke til å stikke under STOL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Satt i alle fall helt på kanten av stolen, litt pga stupet, og litt pga inspeksjon av scenery :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hjerteligst. Har mye av dette selv, men ikke GEX. Det er kanskje den store jokeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 GEX er ikke en stor Joker, men alt er bedre enn default texturer. GEX er en smule "overdone" på fargemetning og "ruhet" i texturene. Likevel vil jeg ikke være foruten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.