Werner Rafteseth Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Dear Captains, VACC Scandinavia would like to invite you all to an enjoyable evening in Norway, when our fellow controller, Anders Moen, will have his Enroute Controller Practical Test! We will of course staff up our main airport, Oslo Gardermoen, ENGM, and Anders will expertly give you service to the smaller fields in Oslo FIR. Why not try the short runway at Kristiansand Kjevik, ENCN? Or perhaps you'd like to give an AFIS-airport a try? Fagernes, ENFG is a great airport in the middle of Norway. There are of course sceneries availible. For FS9, download Norway Airports here. For FSX, download Airports of Norway here. You will find the charts you need here. See you in the Norwegian skies on sunday! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg kommer! Lykke til Anders! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Lykke til Anders! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Gratulerer med dagen Anders M! ..G! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Beklager at jeg ikke rakk å sette meg som ENGM twr selv om jeg hadde booket. Det ble veldig store forsinkelser med bussen fra Risør idag, men ser at Njål har logget på! Lykke til Moen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Lykke til Moen! og folkens kom å fly, han trenger mer trafikk enn dette for å bestå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Trafikk: jeg tror kanskje vi i Norge kan få vel så mye trafikk lørdag-fredag kveld som søndag! I Norge har vi full fotballrunde søndag, mye folk som er på veiene fra a til b. Kan være en idé å prøve å se om man kanskje satser på feil dag ihvertfall mens det er sesong mars-nov. Tror ikke man har mye å tape på å prøve tidlig lørdagkveld:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Graaatttisss!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 er noe gratis lund, hvor?? jeg vil ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Gratulerer så mye Anders!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Fotball var iallefall ikke noe problem idag :grin: Gratulerer Moen, hilsen NAX101 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Gratulerer med ny rating, Anders! Flott jobba i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Gratulerer Anders! Synd jeg ikke kom på dette tidligere på dagen så hadde jeg kommet innom. ENOR_CTR fortalte meg det men jeg var allerede på vei til ENKB fra ENHD. Orket ikke diverte når jeg allerede hadde startet opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Grattis Anders Fikk ikke deltatt, men sikkert vel fortjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Gratulerer så mye navnebror!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vel bare svarte på innlegget om at det trengtes mer trafikk og dro frem noe som kanskje trekker ned søndagkveld! Gratulerer med C1 Anders! Glimrende I`m next, hopfully Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Takk for det folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.