Henrik Simonsen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ja, hva er din/dine favorittflyplasser i fs? Skriv gjerne hvilket scenery du har også, for denne flyplassen i fs Her er mine: FSX Porto (tropical sim) Innsbruck (ingen, men skal skaffe meg aerosoft) Molde ( NORAPX_2.) Murcia (ingen, men håper det kommer noen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har ikke dette vært oppe 100 ganger før? Du finner sikkert de andre trådene hvis du søker i forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo Erlend Sund Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hm.. min må nok bli Kai Tak av Flytampa , checkboard approachen er bare helt fantastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Støtter Jo Erlend her. Kai Tak og IGS13-approachen har vært min favoritt i årevis, og Flytampa sitt scenery er vel noe av det beste som noengang er produsert for FS. Utrolig detaljert og vakkert samtidig som det er lekende lett å drive selv for min gamle PC. Enda ett pluss er det at Kai Tak er åpen på VATSIM. Terningkast 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Sikkert vært oppe før ja, men det vet ikke nykommerne Helt fint at man lager en ny post, ser ikke problemet med det, kan hende andre har skiftet sin mening. Kai Tak helt klart, kunne ikke sagt det bedre Stensø du beskriver det så bra at jeg får lyst til og ta dronningen på en tur til Hong Kong :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kai Tak helt klart, kunne ikke sagt det bedre Stensø du beskriver det så bra at jeg får lyst til og ta dronningen på en tur til Hong Kong Sjekk ut videoen!! (Scenery: Flytampa Hong Kong) http://hk.vatsea.net/index.php Ps. Vi skulle hatt fler kontrollere fra vår tidssone i tårn og app/dep så hadde Kai Tak våknet skikkelig til liv. :cool: - Hong Kong app: "Cahtay 461, report when established on the IGS runway 13" - CPA461:"Report when established on the IGS, Cathay 461" - CPA461:"Cathay 461, established on the IGS runway 13." - Hong Kong app:"Cathay 461, contact Hong Kong tower on One-one-eight decimal seven, so long. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 @Jo Erlend: En annen flyplass jeg tror jeg så definitvit ville hatt med på favorittlista er Trondheim Værnes X. Hvis jeg bare hadde hatt maskin til å drive FSX. Anmeldelse på avsim i dag: http://www.avsim.com/pages/0310/Aerosoft3/Trondheim.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 KEDW med Beemans og hjemmesnekret hjelm. Savner dog ei kald ei etter endt flyving, så skulle ønske Pancho Barnes Ranch kom til FSX snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Scar Creek og Darrington Municipal Airport er mine favoritter akkurat nå! Men du må ha FTX Pacific Northwest for å ha noe glede av dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Noen av mine: - FlyTampa Boston KBOS, utrolig bra gratis flyplass! - Aerosoft Lisboa LPPT, payware men utrolig FPS-vennlig! - Flytampa St.Maarten TNCM, payware Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 ENML, Molde Lufthavn Årø - Norway Airports Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Mine: FS9 Stavanger lufthavn, Sola og Trondheim lufthavn, Værnes Begge er Norway Airports Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.