Johan Luiggi Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 http://www.dagbladet.no/2010/03/22/nyheter/utenriks/fly/flyulykke/10969095/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hjelpe meg, under seg til hva som kan være årsaken til disse ulykkene. Hell i uhell at alle kom fra det med livet i behold. Forøvrig en usedvanlig saklig og ikke for spekulativ artikkel fra Dagbladets side! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rene Jensen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 For meget vodka tror jeg :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Dagbladet::::Det ble en hard landing. Flyet greide rett og slett ikke den siste kilometeren fram til landingsstripa. :crazy: Hvordan i svarte kan de klare og få noe sånnt på trykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 @Lars-Petter: I avisene skriver de mye rart. En klassiker er feks at et fly har hjulproblemer når det i virkeligheten er snakk om en indikasjonsfeil. Denne ulykken kan jo foresten minne litt om Asker-ulykken i 1972 der en Fokker F-28 Fellowship fra Braathens SAFE gikk i bakken under innflygning til Fornebu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 De "klarte også å stable en redningsaksjon på beina" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Typisk uvitende journalister De kunne prøvd selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvorfor er det alltid noen som nevner vodka når russiske fly er innvolvert i noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Bra at dette gikk såpass bra da, kjenner at jeg egentlig fikk lyst og fly med Tupolev nå :sick: Og Even: Om noen har så lav intelligens at de tror crewet var fulle på vodka synes jeg synd på de. Dessuten går jeg ut ifra at den kommentaren bare var tull jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er det blandingen av at det ofte er dårlig vedlikehold, og at Sovjet-era (selv om Tu-204 ikke er det) fly ikke er helt riktig skrudd sammen som gjør at en del fly streiker? Kenneth: Enig, folk må begynne å tenke seg om. Hva hvis de hadde hatt en sånn dårlig dag på jobben, også kommer man hjem og får sånne kommentarer slengt opp i tryne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.