aleksander rødland Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei! Jeg sliter veldig med å finne en måte jeg kan få eksportert film ut fra premiere slik at kvaliteten blir så bra som jeg har sett mange hd filmer på youtube. Den er tatt opp i FS i oppløsningen 1680*1050 og redigert i hd 1080p, men jeg får bare drittkvalitet når jeg eksporterer. Her er et eksempel: Noen her som har noen bra tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Flott film, men du kunne droppa "Fireflies". Skrudde av lyden med en gang jeg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Liker den sangen =) Men hvis du ikke liker den så kan du se fra leg 3. Der er en annen sang. Men jeg er langt fra fornøyd med kvaliteten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Vi har da alle forskjellig musikksmak Even, vanskelig å tilfredstille alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Veldig flott film (men jeg likte heller ikke første sang Baken er som smaken, eller noe slikt) Jeg ser ikke kvalitetsproblemet, jeg syns da at den var helt grei, og man kan jo både velge 720dp og 1080dp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ja oppløsningen er jo i orden. Problemet er kvaliteten på filmen. Har prøvd mange måte og exportere på uten hell eller at filmen blir på mange gb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 litt sånn OT, men det ser ut som du har mottatt TrackIR, er det verd investeringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 La oss no bare si at jeg kunne gledelig betalt mer! Den er helt utrolig. Simmen oppleves på en helt annen måte.. bare det og kunne snu hodet før man turner for finale er helt fantastisk. Får virkelig sett mer av det som er rundt deg når du bruker Trackir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Selvfølgeligt. I'm just saying! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Gebhardt Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har du prøvd SUPER ? Litt vanskelig å finne download linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg gir opp:p Kan Dag bare slette denne diskusjonen så jeg kan poste den skikkelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 hei vis du skal bruke Hd 1080p må du ha 1440x900 og 720p må du ha 1280x768 eller hva det 1280x720. jeg leste det nettopp på en side for hd kvalitet på youtube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Flott film med like flott flyging. Hva slags scenery har du brukt? Syns du hadde veldig god kvalitet på både LC og mesh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.