Gå til innhold

[Søndag 31. Jan 19.30-22.30] VATEUD full coverage!


Anders Henriksen

Anbefalte innlegg

vateud%20full%20coverage10.png

 

VATEUD is pleased to announce the Full Coverage event on Sunday 31st January from 1830 to 2130z.

 

VATEUD's vACCs are all working together to bring you a fantastic evening on VATSIM. Expect all countries to be covered and also,

a minimum of one Approach in each country. This means that all FIR's within Europe will have ATC coverage, something we rarely see on VATSIM.

 

There are no specific rules to this event. Just fly across Europe and enjoy the very best of European ATC for 3 hours..... Remember, wherever you go,

you will be guided by our talented ATC. Each vACC is making a point in opening as many stations as possible to make your journey a touch more "realistic"

and enjoyable.

 

Location: VATEUD area

Contact: vateud6(at)vateud.org

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

I Skandinavia så vil disse possisjonene bli bemannet:

 

NORGE

 

Oslo, Stavanger, Bodø sør og Bodø Control.

 

Approach og Tower på disse flyplassene:

 

ENBR Bergen Flesland

ENGM Oslo Gardermoen

ENVA Trondheim Værnes

ENTC Tromsø Langnes

 

 

SVERIGE

 

Sweden Control (ESMM og ESOS).

 

Approach på disse flyplassene:

 

ESSA Stockholm Arlanda

ESGG Gøteborg Landtvetter

ESMS Malmø Sturup

 

 

DANMARK

 

Copenhagen Control.

 

Tower og Approach på:

 

EKCH Copenhagen Kastrup

 

 

[color:#000099]Masse ATC online denne kvelden så velkommen til skandinavia og europa på VATSIM 31. januar![/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror aldri jeg noensinne har sett mer booking på Vatroute. Det er jo CTR booket i omtrent alle land i Europa, og en haug med APP/TWR/GND på utrolig mange plasser. Så dette er et bra koordinert event, det er sikkert.

Håper bare det er mange som skal ut og fly slik at alle disse ATC'ene ikke blir sittende og tvinne tommeltotter.

 

Jeg tok meg bryet å telle opp antallet flygeledere som er booket til kveldens event: 184 personer!

Så kom dere opp i luften i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så får man håpe ingen kontrollere melder pass eller uteblir og at trafikken blir og finne på alle steder i Europa! Alt fra Makedonia til Frankfurt! :)

Er jo på sånne kvelder man som pilot kan få atc-service helt frem til hjemstedet :)

 

Ha en bra Vatsimkveld folkens! På sånne kvelder det er gøy både i cockpit og på scopet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...