Tom Knudsen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Her er LN-NOS, Ludvig Holberg PMDG 737-800 w/winglets Norwegian.com Denne er lastet opp på www.avsim.com så den kommer nok snart frem, sier dog i fra i denne tråden også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 fin paint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Da var endelig slektningen min på plass i flightsimmen også Flott paint, Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Flott å høre, da er den tilgjengelig på avsim.com også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Likte denne, men synes du burde legge skygger under halefinnene! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Det er det der, men kom ikke så godt frem ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 :grin: kom ikke frem i det hele tatt, etter min mening! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 da så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tom, oppsummer dine painter so langt?? Er begynt å miste litt oversikta over ka du har lagt ut... Eg ønskar meg albinoversjonen til norwegian.. ER ikkje sikker på registreringa.. So eit anna paintscheme eg har på hjertet: LN-NOM www.norwegian.se - Greta Garbo Er det noko muligheter for desse to?? Flott arbied du har føre deg her TOm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Stian: Er ikkje lufttampongen bra nok :grin: Tom: Syns paintene dine er usedvanlig proffe! Altså, er vel heller få til å painte så bra etter kun noen få fly! Bra jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 So eit anna paintscheme eg har på hjertet: LN-NOM www.norwegian.se - Greta Garbo smile Tror Øystein holder på med denne http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=522626&page=1 Finn reg så skal du få albinoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 LN-KHD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.