Ivar Skaugstad Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 [size:11pt]Selger M517AIR, Oslo (Sheet 4) og Rjukan (Sheet3) flykart. Målestokk 1:250 000. Kjøpt i sommer, aldri brukt. Så godt som nye. Selges kun samlet. Pris: 225,- Frakt inkl.[/size] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Ingen som trenger disse kartene? Om noen dager er det for sent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tror du bør slå av litt på prisen Ivar om du skal få noen interesserte, tross alt temmelig opp mot hva de koster nytt. Bare et vennlig tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Litt enig med Tom! Sett også revisjonsdato. Vet disse kom i ny utgave en gang i 2009! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Har intet panikk med å få de solgt, de tar jo ikke akkurat opp stor plass, i tillegg er jo pris inkl. NAK er utsolgt for Rjukan i øyeblikket, og utover vårparten regner jeg med at Oslo blir utsolgt også. Tenkte kanskje noen hadde mer bruk for disse enn meg, men om ingen vil ha de får de ligge til jeg kommer hjem igjen. Kartene er av siste revisjonsdato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kunne tenkt meg dem, men får ingen lønning før den 30. Har du noen som kan sende dem til meg etter du reiser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ser nå ikke så ille på dette jeg da, men tenkte generelt for brukt markedet og velviljen sin del til å kjøpe disse blant simmerne her på flightsim.no Jeg for min del håper du får solgt dem Ivar og for de som kjøper dette vil de få det til en brukbar pris uansett, dog ville jeg om jeg var deg tilbydt en flat pris på 200 kroner. Ser heller ingen info på nak sine sider om at disse ikke er tilgjengelig, dog er frakt prisen 80 kroner også verdt å nevne her.. Lykke til uansett Ivar, sikker på du ikke trenger dem for flyging selv i området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Hadde det ikke vært for at jeg betalte portoen to ganger for disse så kunne jeg satt ned prisen betraktelig, jeg tjener ikke noe på å selge de, men det minsker tapet jeg har hatt økonomisk. :grin: Neste gang jeg tar til vingene i Norge er jeg nok å finne i Trondheim, så da gjør ikke Rjukan og Oslo kartene så god jobb. Takk for tipset Tom. Mr. Kim, hvis du ønsker kan jeg sende kartene i morgen, så kan du betale når lønningen kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Neste gang jeg tar til vingene i Norge er jeg nok å finne i Trondheim Synd du ikke tar turen til Vigra også da, vært artig med en tur over Sunnmørsalpene en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Veien fra Trondheim til Vigra langs kysten er ikke så lang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det holder for meg! Bare send meg et kontonummer på PM. Så sender jeg adressen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Og Ivar; veien er kort nedover til Kvernberget også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Visa versa, her må du gjøre jobben kjære venn, haha;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Blir vel ikke så lenge til jeg kommer fykende oppover mot Trondheim på langnav til ppl kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 [size:11pt]* SOLGT *[/size] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.