Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Er dette enda et resultat av min havarerte FSX-PC, og at jeg måtte 3 år tilbake i utvikling, da jeg fyrte opp min nedstøvete FS9-PC ??? Eller er det noe jeg har misset av info, da jeg opplever FS.NO-forumet som ubrukelig tregt ?

Skrevet

Ja, det er nok bare du som opplever det tregt, for her går det så det jomer! :D Kan ha noe med nettverkstilkoblingen og hastigheten å gjøre?

Synd å høre om PCen din også, men sånt skjer jo en gang i blandt, desverre!

• Premium Medlem
Skrevet

Okei okei, [color:#FF0000]alt er tilbake i normal hastighet[/color]. Jeg har ikke hatt problemer med netthastigheten før, så da det nå gikk i sirup et par dager, var jeg redd forumet var i ferd med å ramle sammen. Merket ikke samme problemet i andre forum, så det var betimelig å rette mistanken hit ?? :blush: ??

Skrevet

Flightsim.no (og kun den) oppfører seg merkelig til tider, noen ganger helt fri for respons, noen ganger ikke mulig å nå før det har gått noen minutter, ellr funker plutselig etter at jeg har gått innom et annet sted først. Uansett om jeg bruker IE eller Firefox. Dette med 3GB fiberlinje.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...