Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. januar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2010 Er dette enda et resultat av min havarerte FSX-PC, og at jeg måtte 3 år tilbake i utvikling, da jeg fyrte opp min nedstøvete FS9-PC ??? Eller er det noe jeg har misset av info, da jeg opplever FS.NO-forumet som ubrukelig tregt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hmmm.... tror du må skylde det på den nedstøvete. Her hos meg er forumet som det alltid har vært, kjapp som NASA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, det er nok bare du som opplever det tregt, for her går det så det jomer! Kan ha noe med nettverkstilkoblingen og hastigheten å gjøre? Synd å høre om PCen din også, men sånt skjer jo en gang i blandt, desverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Super fast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ernst... http://www.google.com/chrome Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. januar 2010 Okei okei, [color:#FF0000]alt er tilbake i normal hastighet[/color]. Jeg har ikke hatt problemer med netthastigheten før, så da det nå gikk i sirup et par dager, var jeg redd forumet var i ferd med å ramle sammen. Merket ikke samme problemet i andre forum, så det var betimelig å rette mistanken hit ?? :blush: ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Flightsim.no (og kun den) oppfører seg merkelig til tider, noen ganger helt fri for respons, noen ganger ikke mulig å nå før det har gått noen minutter, ellr funker plutselig etter at jeg har gått innom et annet sted først. Uansett om jeg bruker IE eller Firefox. Dette med 3GB fiberlinje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.