Gå til innhold

Fuglehunden


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hælsikkes fyr, dette var det jeg fryktet mest på nyåret, at du skulle komme drassende med "Birddog`en" :cry: Nå er jeg spent på dine erfaringer med denne, så du må beskrive den mer detaljert enn dette :grin: . Fyfasan den ser flott ut !! Sterke bilder, og jeg kan se gliset ditt helt til Bodø.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen! En høy approach er ikke noe problem for denne maskinen her...... :grin:

 

Kort om erfaringer:

Første turen gikk fra Voss - på en stripe som er helt passende for Birddogen. Flyet er kresent på hvordan det håndteres, og de første turene endte med ground loop - på trynet i myra...

 

Dette førte til at jeg begynte å lese på SibWing sitt support forum - kunne her være bugs?....

Mange hadde nok opplevd det samme som meg, for på forumet var det flust med poster om flyets sære egenskaper.

 

Men her får SibWings full støtte fra virkelige Bird dog piloter.

Dette er absolutt gjenkjennelig, og endel kloke råd blir gitt.

Tilbake i simulatoren igjen (med masse nyttig informajon), går alt på skinner. Flyr den nå som om jeg aldri har gjort noe annet. Og cockpiten - jøss den er noe for seg selv. Har skjelden sett så bra modellering.

 

Rådet er: les på Sibwings supportforum (og manualen for densags skyld) før dere tar den første turen. Da burde dere få full glede av denne fotte maskinen. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Uuuuhuuuu, æ måtte innom bildeserien enda en gang, bare for å gremmes over hva jeg går glipp av :mad: . Bra at SibWings har klart å gi "Fuglehunden" skikkelige flyegenskaper. Det er ingen ting som ødelegger mer enn dårlig flightmdl. SibWings fantastisk pene Safir fikk kort levetid i min maskin, etter hvert som jeg fikk testet den.........

 

Bird dog`en har fått et herlig realistisk utseende, både inn og utvendig, og jeg regner med den blir blant yndlingsflyene til både bush og MP-flyvning :D . - Har de også klart å gjenskape gromlyden ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...