Tarjei Lundarvollen Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Jeg driver og planlegger en flytur med småfly ifra Notodden til Bodø eller evt. lengre oppover. Det kommer antagelig til å bli noen mellomlandinger på vei oppover og da er sjansen til å få seg en flytur i småfly til stede. Bor du mellom Notodden og Bodø å ønsker å være med en tur i LN-KLD (se linken i signaturen for info og bilder av flyet) så send meg en mail for mere info. Dersom det er noen som ønsker å være med på hele turen, ifra start på Notodden, til ankomst og hotellovernatting i Bodø og tilbake dagen etter så må dere også ta kontakt Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Ingen TB-21? uff, hva ska' vi gjørra Siter
Christer R Johansen Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Skulle gjerne vært med hele veien. Men det er ett problem, Jeg bor i Tromsø. [ 11-06-2002, 21:24: Endret av: Christer R Johansen ] Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Jepp skulle også gjerne vært med på den turen Siter
Tomas Foosnæs Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Blir det mellom landing på Værnes da? Jeg har svigers i Bodø, og kompiser,slekt og kjenninger hele veien oppover! Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Skrevet 11. juni 2002 Værnes er nok en veldig sannsynlig plass å stoppe ja, men sånt planlegges etterhvert, vi kan mellomlande hvor som helst etter ønske Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 quote: Opprinnelig postet av Tarjei Lundarvollen: Værnes er nok en veldig sannsynlig plass å stoppe ja, men sånt planlegges etterhvert, vi kan mellomlande hvor som helst etter ønske Når du først er i gang, tar du liksågodt en mellomlanding i Honningsvåg (ENHV) Freddy Siter
Mads-Inge Otterstad Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 quote: Opprinnelig postet av Christer R Johansen: Skulle gjerne vært med hele veien. Men det er ett problem, Jeg bor i Tromsø. Inga problem... Vil du på tur så er det bare å ta kontakt.... Mads Siter
Christer R Johansen Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 quote: Opprinnelig postet av Mads-Inge Otterstad: quote: Opprinnelig postet av Christer R Johansen: Skulle gjerne vært med hele veien. Men det er ett problem, Jeg bor i Tromsø. Inga problem... Vil du på tur så er det bare å ta kontakt.... Mads Javell Har du PPL? Jeg har vært med i små fly en gang..det var når Tromsø flyklubb hadde åpen dag...da var vi med en kar som hete Mads..Er det du? [ 12-06-2002, 17:53: Endret av: Christer R Johansen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.