Gå til innhold

Krigersk oppgradering!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

FW-190 late variants fra A5 til A9 er sluppet hos Classics Hangar .

Jeg har også de første variantene og trodde knapt dette kunne bli bedre. Men Mathias Pommerien og hans team har lagt lista enda høyere, så modeller som var fantastisk bra er blitt enda bedre. Cockpit(VC) er til å få gåsehud av, og både lydkvalitet og flight mdl. er blitt enda mer realistisk. Dette er modelldesignere som jobber idealistisk med en lidenskapelig interesse for detaljer og kvalitet! Og det UTEN AT DET GÅR UT OVER FRAMES!! Behandling av motor og flysystemer er blitt mer nøyaktig, så nå må man forholde seg enda mer til flight manual, uten at det virker frustrerende.

Veeeldig bra !

 

fw1-1.jpg

 

fw3-1.jpg

 

fw2-1.jpg

 

fw4-1.jpg

 

fw6-1.jpg

 

fw5-1.jpg

 

Dette er seriøs kvalitet. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ha Ernst, du evner å skape interesse også utenfor mitt "normale" interessefelt. Jeg fikk lyst til å prøve den selv... :cry: :grin:

 

Som alltid, fine bilder også.

 

Hehe, forøvrig, den hangar-størrelsen du og Gunnar VDM opererer med kan ikke være snakk om småtterier. Her må det vel være litt å velge i etterhvert... ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for interessen alle sammen :D .

 

Ja jeg må nok og ha denne, jeg som har ørten 1:72 die-cast modeller i glasskapet og ikke flyr de! Men er stygt redd jeg må legge av meg F-16 dilla først, og det kan ta litt tid

 

He he, hvis du har bygget modeller av FW vil du elske DENNE modellen!! F-16 dilla kommer ikke til å gi seg, den vokser med erfaring :grin: . Men å fly denne Wulf`en, er som å sette seg i en god stol, holde varsomt rundt cognac-glasset og høre på opera fra stereoanlegget :) .

 

Det skal du ha Ernst, du evner å skape interesse også utenfor mitt "normale" interessefelt. Jeg fikk lyst til å prøve den selv...

 

Takk skal du ha Christian. Vi er ikke så mange warbird-entusiaster i forumet, så jeg må jo forsøke å friste noen flere til å bli med. I hvertfall når kvaliteten blir så bra som denne modellen er. Og tenk så gøy det kunne vært, neste gang Gunnar og Geir Ove kommer slepende med sine B-17 i MP, så kunne vi plaget dem noe grenseløst med heftige angrep med FW-190 :grin: :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste gang Gunnar og Geir Ove kommer slepende med sine B-17 i MP, så kunne vi plaget dem noe grenseløst med heftige angrep med FW-190 grin grin

 

 

....bare pass deg!

Jeg har skarpladde kanoner på mine FSC B-17G, og skyttere som klør i avtrekksfingrene :grin: :grin:

 

...dessuten har jeg en hel haug med P-51D som eskorte :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Dæven steike kor realistisk han så ut inni!

Kan man kjøpe kun de nyere utgavene eller må man ha hele pakken? Må nesten vurdere dette når jeg får litt mer tid til flightsimming igjen.

 

Jepp, man kan velge om man vil kjøpe "early" eller "late" variants, eller complete edition. Eller som i mitt tilfelle, siden jeg hadde "early" fra før fikk jeg de nyeste til halv pris :grin: .

 

Hvis man ikke er spesielt interessert i å ha hele serien av FW-190 , vil jeg anbefale "late variants", da det er gjort en rekke forbedringer på disse modellene! Foruten det visuelle, så er det meste av systemene i cockpit simulert, og lydkvaliteten er hevet noen hakk. VC er i en egen divisjon, og selv om A2A sin Acc P-47 ikke ligger noe etter, så gir denne en følelse av å være enda mer realistisk ?!?! Bildene mine er tatt i normal oppløsning, men som Christian sier kan man velge 4096 pix for de som tar den helt ut :grin: .

 

Og det beste av alt, P-47 legger beslag på mye ressurser i PCen, så den kan jeg bare fly i "normale" omgivelser, mens FW-190 virker lett som en fjær i mitt PC-oppsett !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...