Gå til innhold

Julebord for simmere i Oslo


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Hei, vi simmere pleier og ha en liten samling før jul, litt streke dråper og flyfilmer, og så klart fs...noen som har lyst...tar det på jobben min....meld interesse her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

det er minn erfaring også...kjempe gjeng.....så skal jeg brife dere også på historiens beste FLG, om jeg sier at ..ok...har gjort 3 flg tidliger...dette blir den ultimate...stikkord er OSLO, OXFORD, LFT etc.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Jeg kan garrantere....dette blir kansje min siste FLG, for det blir vanskelig og toppe dette, og det er kansje på tide og gi andre mulighet,,,,, jeg er heldig, jeg er bedriftsleder, har kontakter, og ressurser til og gjøre dette. Men jeg håper det stimulerer til andre, defor vil jeg toppe dette med et skikkelig FLG, men husk, og det er viktig, det er mange med i teamet, selv om det vil bli mange nye ansikter i år,,,,,og det viktiske av alt, et lokalt lan i vell huset, er vell så viktig, stå på alle sammen, la oss løfte miljøet. :-)

Har nettopp kjøpt meg hus og sim cave, så jeg har satt at 250K til og bygge en 777 sim, så jeg kan ta min blåe pille og la meg reise av sted..alene, derfor ikke flere flg på meg :.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt enmanns foretak pleier julebordet å værra begrensa til ett par baconpølser på narvesen før jeg røsker med meg ett par sixpack under armen fra Rimi å drar hjem, så detta burde jeg vel passe meg som fot i latexhandsker. Det er vel ikke stengt klokka 03 heller på kontoret hos deg Geir :grin:

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...