Gå til innhold

Somewhere To Aeropelican - KangarooAir


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

 

Lenge siden Kangaroo Air har vert i luften nå, vi har hatt sers lite å gjøre på for tiden. Men idag var vi i luften igjen for første gang på en stund, turen var ikke lang, men den var fin.. For de av dere som ikke husker Kangaroo Air, her er en reprise :)

 

 

Vell, dagen hadde begynt flott, veret var bra og typerating på Twin otter bestått, trengte jo denne for å kunne fly vårt nyeste tilskudd, en kreativ skogsgrønn doning som var tatt ut fra hodet på vår fargeansvarlig. :grin: Resultatet flyr nå hvertfall så da er eg fornøyd hvertfall.. Dagen korte etappe var også Kangaroos korteste siden vi begynte :grin: Den gikk fra ei lita stripe 10 minutts flyvning uten for Aeropelican (YPEC) i retning Vest. Klarte ikke komme på navnet da eg glemte igjen kartboken på benken ved YPEC. Men turen ble tatt visuelt. :)

 

Vi begynte med Preflight og oppstartsjekklister, dagens lille frakt var noen batteri av den større typen, noen tomme kasser som hadde inneholdt Tunfisk og en kasse Fanta. Lite for en twin otter, men sånn var nå det.. :grin:

 

1.jpg

 

Vi liner opp på en noe ujevn asfaltbane..

10.jpg

 

2.jpg

 

Takeoff!

9.jpg

 

Etter 7 minutter i luften ligger vi på downwind bane 7 ved Aeropelican. :)

8.jpg

 

7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke så vi måtte gå rundt.. Første tur på twin otter ser dere.. :grin:

6.jpg

 

5.jpg

 

Andre forsøk gikk det bedre ja. :D

4.jpg

 

Takset og parkert.. Kartboken låg enda på benken, godt var det.. :)

3copy.jpg

 

 

Det var den turen, Lenge siden eg har hatt sånne turer igjen, men setter veldig pris på kommentarer hvis dere har!;)

 

Addons som er brukt er:

 

- Aerosoft Twin otter

- FTX Australia

- Orbx Aeropelican (YPEC)

- OZx Freeware Airfields

- Real Environment Xtreme 2.0

 

 

Ha en fortsatt flott kveld!

 

Mvh Tommy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at dere er på vei tilbake igjen etter finanskrisa :)

Er selv på tur nedover med en Duke B60. Kanskje jeg kan søke opptak hos dere der nede?

 

Er på vei over det Caspiske hav atm, så har et lite stykke igjen. Håper å komme til østsiden av India iløpet av helga, før jeg setter kursen ned mot Malaysia og videre før jeg krysser over til Darwin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det var mye respons ja :D Tenkte med meg selv i dagtidlig at det kanskje var to tre som hadde kommentert, men det var vist flere! :grin: Men takker for alldeles hyggeliig kommentarer, ser gjerne fler!

 

 

Med den grafikken der, hvor mange FPS sitter du med da?

 

I Vc sitter eg med noe mellom 24 og 35, alt etter hvilken retning... Men i spotview er det bra. :) Men det flyter bra nok til å kunne fly fra VC. Kan vel ikke kreve mer heller :grin: '

 

 

 

Nå skal det også sies at eg har litt AI trafikk på også..

 

- Biler (12%)

- General Traffic (15%)

- Airliners (25%)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...