Gå til innhold

Ground Environment X Europe - bilder


Anbefalte innlegg

Se det ja - det var noe annet! :grin:

 

Jeg ser at du har brukbare kystlinjer rundt Bergen.

Hvordan er oppsettet ditt med Scenic?

 

Jeg sliter med kystlinjene. Jeg benyttet Andrews oppsett (med 3 scenic mapper), men jeg oppnår stort sett bare en del løse kystlinjer i sjøen.

 

Så jeg har beholdt landclass filene fra Scenic, men har dekativert alt det andre. Da forsvant i allefall de løse kystlinjene, men det som er igen er jo så som så.... :confused:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter selv ennå med kystlinjer, Gunnar, på det viset at selve "kyststripene" ikke er med. Men etter min mening er det likevel mye penere enn med UTE kystlinjene. De kan være supre noen steder (Bergen og Kristiansand), men ellers blir små vann og kystlinjer så til de grader kantete at jeg orker ikke synet av det.

 

Derfor kjører jeg 3-mappe oppsettet, og godtar småfeilene i den forbindelse. Men litt blir fikset på; har laget nye kystlinjer til Værnes (for Jo Erlend), og en ny kystlinje til Kjevik (kun flyplassen, men du verden hvor fint det ble).

 

Ellers må vi nok leve med et Norge som ennå er litt defekt. Landet er uhyggelig komplisert med hensyn på små vann og kystlinjer i forhold til andre land, men samtidig er det sabla flautt at "verdens rikeste land" ikke har bedre landclass data tilgjengelig. Gigant flause :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...