Jan Hugo Magnussen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen har litt mere fritid en andre, kan man kanskje si... Men dette var så utrulig bra laget at det bare må deles med andre: http://fishki.net/comment.php?id=60565 Ok, det er "bare" en som bygger et modelfly da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fy flate, jeg kan tenke meg følelsen på first flight. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 må si meg meget imponert. må være deilig å ha en slik selvbygd i tillegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fart i den der ja! Sykt tøff! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hva skal man egentlig si??? Tja...det der er vel ikke noe, skulle jeg også klart bare jeg hadde hatt ei tang :grin: He he, neida, dette var imponerende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Byggeblog med masse bilder og et par videoer: http://www.su27.de/inhaltindex.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Finnes det nok superlativer til å rettferdigjøre dette håndtverket tru? Jeg gir meg ende over i beundring. De detaljene han la til grunn er kun de få forunt å i det hele tatt tenke på. Først trodde jeg han skulle ha aluminium skall men det var jo bare" forma. Tenk arbeidet med å meisle utdypninger for nagler og bolter. Ikke mindre ble jeg stum av det tekniske finishen han har lagt ned på styringsystemer og ikke minst hjulstellet. nei detta var no anna enn da undertegnede fløy Simprop Junior med bøyde pianotråd som hjulunderstell Kjente parafinlukta gjennom 24" her når jeg kjørte videoen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ja skal man anta hva noe slikt koster? jeg tipper på ca 200K skal du kjøpe noe med denne finishen, ready for flight. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Slike ting kommer ikke på markedet vet du Geir. Er state of the art innen RC fly denna kreasjon her. Om så var ville nok prisen ligge hvertfall der du antyder ja. Er jo nærmest ett dronefly som bare venter på montering av high tech overvåkningsutstyr fra KV :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kan nokk få kjøpt slikt gitt,i bøtter og spann. Men her var jo finishen gjennomført. Man kan kjøpe flotte T-33, Sabers, Mig og mange modeller. Men har ikke sett denne modellen enda, men er nokk ikke for ingenting det ble lagd former... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 När de har skaladagarna på Barkarby är det några RC Jets där och piloten har berättat att en motor kostar ca 100000kr. Vissa starka motorer kostar 150000kr. Denna modell har 2st Radio och elektronik kostar ca 30000kr. Så är det allt material, hjul och dämpare ++. Hoppas har inte krashar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hadde ikke tørt å fly den der, prisen er jo en ting, men tenk hvor mye jobb som hadde gått tapt om den gikk i bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Stemmer det Timmy, men du får moterer fra 30K og oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ja finnes det leverandører som lager så avanserte RC fly altså Geir? Er litt out of date sjøl i det markedet. Er jo snart en halv mannsalder sida jeg dreiv med det der og det fløyt kataloger overalt i heimen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Må være noe av det råeste jeg har sett innen RC Fly! Her snakker vi et par arbeidstimer ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det skal godt gjøres å finne slike motorer til 150000. Den dyreste (og kraftigste) jeg kjenner til er AMT Titan (ca 400N skyvkraft) til 8900 euro (drøyt 75000). Hver av motorene i Sukhoien (Jetcat p200) koster ca. 40000 komplett (med ECU osv) hos jetcat i Tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jörn: Ok, då var det säkert jag som missuppfattat st pris vs per set pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.