Gå til innhold

AAARGHH!!!! #¤"¤"#%"%"¤%¤"%


Fredrik Wold

Anbefalte innlegg

Nei, nei og atter NEI!!!

 

Natt til mandag denne uken...døde min

høyt elskede og dyrebare M$ Sidewinder ForceFeedback 2 joystick....hvilken ulykke!!

Har ikke spilt FS siden søndag, og jeg begynner å få abstinenser..

HVA SKAL MAN GJØRE?!!!

 

Jo det skal jeg si dere...

svaret er ELKJØP!! (trodde jeg da)

 

Men neeeeida...hva kunne de gjøre.. IKKENOE!!

de forlangte kvittering de...fordi de "ikke hadde noe serienummer eller noe sånt på dataen, siden dette ikke var noe på kjøleskap eller stereoanlegg, så de kunne ikke hjelpe meg"...

 

så da leter jeg meg forderva etter kvittreingen jeg aldri kommer til å finne da...

 

Er det noen som har peil på hvor mange års garanti det på de? For det ville ha vært j%¤%##¤ typisk at den skulle kvelde ca 1 år siden jeg kjøpte den!

 

Møkk og fandenskap!

 

...to be continued...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serienummeret bør hjelpe.for de må jo vite hvilken leverandør som leverte varen av en slik art.hvis du bikke har kjøpskvittering så har du full reklame rett sånn som jeg husker den i farten.men et godt tips ,ikke kjøp slike ting i fra de store butikkene,de har ingen peiling på slike ting.tips 2 kjøp slike ting fra ram og rom,dette er butikker som yter siitt beste på spill og div.også bra service personlig har de også.refererer i fra ram og rom i fra trondheim ihvertfall.håper det ordner seg for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel strengt tatt ikke butikken pliktig til å kunne skaffe til veie info om når hver enkelt vare er solgt og til hvem. Kvitteringer skal beholdes i noen år (10?), men det er kun for regnskap/revisjon.

De fleste butikker har et system som gjør at de kan finne ut dette ved hjelp av serienummer eller kunde navn. Men kunden kan desverre (for kunden:-)) ikke kreve dette.

Det betyr: ingen kvittering->ingen garranti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men uansett er ikke Elkjøp stedet å gå. Ordet service eksisterer visst ikke i den kjeden.

 

Forresten: Hvis den døde brått og brutalt, skjedde det i forbindelse med noen brå bevegelser? Kan du f.eks. ha fått bendt eller dratt på ledningen slik at pluggen er løs? Du kan jo også forsøke å skru av lokket under og se om du ser noen løse ledninger. Et skudd i natta selvsagt, men det KAN jo være bare en bagatell.

 

[ 22-05-2002, 10:32: Endret av: Jan Gulliksen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop det har jeg gjort for ikke så lenge siden.

 

Siden jeg jobber på et sykehus, dro jeg opp til medisinsk tekninsk avdeling, der de reparerer masse elektronikk osv... og han skrudde opp og målte og stod i , men når han snudde det ene kretskortet, så sa han bare...

 

"Jeg tror det ikke er meninga at denne skal repareres jeg...."

 

For det var bare innebygde kretser og mikroprosessorer...

så den joysticken er historie desverre..da er det vel bare å kjøpe en ny en skal tenker jeg..

#"¤#%"% M$ altså...klarer ikkenoe omtrent! "[stort

 

Tror dette er det de driver med i microsoft! "[blink]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, så har jeg fått for meg at jeg må ha en ny joystick...

 

Da trenger jeg råd av dere, fordi nå er jeg liksom ikke ute etter noe superfancy, ikke har jeg all verdens med penger, og dessuten tror ejg at jeg skal styre unna M$ denna gangen "[blink]"

 

Morro å prøve med noe nytt for en gangs skyld.

Kunne denne være noe?

Det finnes en til som er lik, bare at den er med force feedback, og dyrere...men jeg veit liksom ikke om force feedback er så veldig mye å rope hurra for..

 

men men, det er min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...