Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På bekreftelsen av rute får man jo her tilkjent en gate. Hvordan vil det være om man har default scenery på EKCH og prøver å leite opp gaten via groundcharts og logger seg på? Burde det gå greit tro. Litt skeptisk til å fly EKCH uten særlig kjennskap til flyplassen eller noe scenery!

men enda noen dager igjen til å booke flight så man får se hva man har å velge på

Skrevet

Håper å få litt mer "regularitet" i trafikkflyten i dag en forrige gang. Å russle rundt med en stakkars Cheyenne var relativt tidkrevende ved sist event.

Turen i dag går t/r Zürich med A321, det kan bli spennende! :grin:

Skrevet

Lars Petter, det kan være flere årsaker til at det er blitt som det er blitt, og det er veldig vanskelig å få det 100% real.

En del av utfordringene deres er dette med Sommerruter/Vinterruter, samt Sommeritd/Vintertid

Slik jeg har forstått det så baserer de seg på en Fredag, ikke Søndag. Hvorvidt dette stemmer og hvorfor vet jeg ikke.

Selv skal jeg fly:

SAS1425 ESSA-EKCH Ankomst 16:25 (UTC)

SAS1426 EKCH-ESSA Avgang 17:10 (UTC)

SAS1427 ESSA-EKCH Ankomst 20:45 (UTC)

Skrevet

Men MEG! Kjempe hyggelig med 1fps på CPH.... Det ble til at jeg ikke gadd å fly flightene jeg hadde booket. Så tenkte jeg å prøve OSL-CPH senere på kvelden, og hva skjer da? Jo jeg får: "Unable to read from file"... Kjempe morro! Tror jeg må ta å formatere PCen snart, bare få tak i Windows 7 først så.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...