Gå til innhold

Norwegian Eagles - Alaska Challenge 10th, 11th Oct


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Denne gang tar vi det på VATSIM.

ts.vaccsca.org -> Norwegian Eagles

 

Undertegnede er på vei ut til Juneau for å bemanne nattruten for Northern Air Cargo rundt om i midtre Alaska. DC-6 blir flymaskinen for dagen.

 

Det er bare å joine når dere føler for det, blir svirrendre rundt der oppe i noen timer. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som deltok på flightene vi hadde! Vi som fløy the Challenge hadde det iallefall utrolig gøy, og det frister helt klart med en gjentakelse. Kanskje ble noen av dere bitt av Alaska basillen også? :grin:

 

Når det gjeldere helhetsintrykket var det langt på nær nok piloter at jeg følte at alt arbeidet som var lagt til grunn lønnet seg. Det kreves en del timer med planlegging og forberedelse for å stelle istand ett slikt event. Det jeg faktisk ser, er at vi har flest deltakere på de turene hvor man flyr B737 o.l til andre steder i Europa. Desverre "strider" dette litt mot tanken bak Norwegian Eagles. vårt konsept er å gi pilotene noe annet enn en helt vanlig flight mellom Trondheim og Oslo, desverre ser det ikke ut til at de nye utfordringene selger..

 

Uansett, bilder fra vår herjing i Alaska kommer om ikke lenge. :)

Jeg vil også gi utrolig mye skryt til dere som var med på The Challenge, å planlegge, navigere, for så å finne en flyplass midt ute i ødemarka uten GPS eller navigasjonsfyr er krevende. Men samtlige kom i mål, flere var også "på minuttet" i forhold til navigasjonsplanen. Utrolig godt jobbet piloter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...