Ivar Skaugstad Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 [color:#FF0000][size:14pt] Minner om "The Mailman" som starter i dag kl. 11:00 norsk tid. For mer info se første post i innlegget [/size][/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 En time det da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 I am the champion! Utrolig artig Ivar! Dette må du gjøre flere ganger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Dette skjer på VATSIM, og ikke en privat server, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Denne gang tar vi det på VATSIM. ts.vaccsca.org -> Norwegian Eagles Undertegnede er på vei ut til Juneau for å bemanne nattruten for Northern Air Cargo rundt om i midtre Alaska. DC-6 blir flymaskinen for dagen. Det er bare å joine når dere føler for det, blir svirrendre rundt der oppe i noen timer. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg må melde pass.Det har blitt ufattelig mye flyging på meg i helga og.Selv om jeg ikke er på FLG. Vi har jo hatt Euro kontroll North oppe i helgen,så det har blitt masse foran pcn.Har tresmak i rævva i dag,så det må gjøres andre ting :grin:. Helgens flighter..så langt vataware Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Takk til alle som deltok på flightene vi hadde! Vi som fløy the Challenge hadde det iallefall utrolig gøy, og det frister helt klart med en gjentakelse. Kanskje ble noen av dere bitt av Alaska basillen også? :grin: Når det gjeldere helhetsintrykket var det langt på nær nok piloter at jeg følte at alt arbeidet som var lagt til grunn lønnet seg. Det kreves en del timer med planlegging og forberedelse for å stelle istand ett slikt event. Det jeg faktisk ser, er at vi har flest deltakere på de turene hvor man flyr B737 o.l til andre steder i Europa. Desverre "strider" dette litt mot tanken bak Norwegian Eagles. vårt konsept er å gi pilotene noe annet enn en helt vanlig flight mellom Trondheim og Oslo, desverre ser det ikke ut til at de nye utfordringene selger.. Uansett, bilder fra vår herjing i Alaska kommer om ikke lenge. Jeg vil også gi utrolig mye skryt til dere som var med på The Challenge, å planlegge, navigere, for så å finne en flyplass midt ute i ødemarka uten GPS eller navigasjonsfyr er krevende. Men samtlige kom i mål, flere var også "på minuttet" i forhold til navigasjonsplanen. Utrolig godt jobbet piloter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tror (og håper) at flere vil stille opp på en mer "normal" helg, og ikke i FLG-helgen der man fikk full staffing hvertfall på østlandet, og til tider i Trondheim og Stavanger også. Jeg kommer hvertfall til å stille opp om du arrangerer noe slikt igjen på en "normal" søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Råtte tøft, Ivar. Dette er jeg med på !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.