Paulo Fernandes Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gikk gjennom arkivet med flightsimbilder i dag, og fant dermed noen bilder som aldri har vært postet her før =) Have a look! Usikker på dette, tar det med uansett: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 dette var enormt bra. fikk totalt hakeslepp med mer under disse bildene, helt sykt! hva slags scenery har du på det "by" bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det sceneryet ser du hvis du titter ut av vinduet Espen, det heter virkeligheten og dekker hele planeten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Første bilde var knall, siste bilde var bra, de i mellom passet ikke inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Wrong! Det første bildet har du postet før MEN, jeg er veldig glad for at du gjorde det igjen. Det er helt rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 er de virkelige?! de står jo under screenshot..^^ anyway tenkte d kanskje var noe photoscenery.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 he he nei de er editert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva kan jeg si.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fine bilder må jeg si! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tusen takk folkens =) Alle bildene passet inn Tom, bortsett fra nr. 1, siden den hadde jeg postet fra før av =) Meningen var jo bare å poste bilder jeg ikke hadde postet fra før, de trengte ikke nødvendigvis å være spektakulære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Första bilden var sinnsykt bra! Cathay Pacific bilden var nog min favorit. Var det du som postade bilderna från Chicago O´Hare för länge sen (2 år sen?) där en kärra landade i dåligt väder.... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Alle bildene passet inn Tom, bortsett fra nr. 1, siden den hadde jeg postet fra før av =) Meningen var jo bare å poste bilder jeg ikke hadde postet fra før, de trengte ikke nødvendigvis å være spektakulære. Var ikke slik jeg tenkte det, første og siste var de enste som passet inn i den form av at de var de beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.