Kenneth Rønning Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Helt herlige vidoer, ser utrolig fine og realistisk ut. Her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Rå grafikk/flyt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 trenger et oppgraderings prosjekt til PCn for å få det til å ha så fin flyt som dette, å være dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Artig å se han bruker min FPS Enhancement Package Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Nice, det er jo for at du er så flink med grafikk delen og fs generelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Tom: Har veldig god erfaring med dine guider og er i full gang med fsx nå med et Core i7-oppsett. Har ikke tweaket noe enda og jeg realiserer at det må man uansett hvor god maskin man har. Er denne FPS-guiden tilgjengelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 To videoer jeg syns dere bør se her. En som heter penneyfour på Youtube.com lagde denne han kaller: The Boneyard http://www.youtube.com/watch?v=XVZoV7Gn6zk En komis av meg som kaller seg Flyboyandre tok opp tråden og lagde denne som en oppfølger: FSX - I'm Alive http://www.youtube.com/watch?v=q7OlA2PVG0g I tilleg til veldig god redigering og kreative tema er det litt spesielt att de bruker Tileproxy Ellers vil dere finne mye bra FS video hos begge to på Youtube. Flyboyandre har også gitt Norske flyplasser en velfortjent heder i en serie Norway Airports Tour 1-4 han lagde for ett år siden eller drøyt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.